عیسی زارع پور عضو توییتر شد + عکس

اعتمادآنلاین|

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی توئیتر حساب کاربری ایجاد کرد.

به گزارش فارس، وی زمانی حساب کاربری خود را باز کرده که برای شرکت در اجلاس جامعه اطلاعاتی در ژنو سوئیس حضور دارد.

زارع پور در توییتر

مهدی سالم سخنگوی وزارت ارتباطات که در توئیتر حضور دارد توئیت های وزیر را باز نشر کرده است.

توییتر وزیر ارتباطات

پیش از این، زارع پور با اشاره به موضعش درباره حضور در توئیتر، گفته بود: در شبکه های اجتماعی فیلتر شده از جمله توئیتر و تلگرام حضور ندارم و حتی با اکانت ناشناس در هم این شبکه ها نیستم.

وی همچنین درباره حضور معاونان و مدیران وزارت ارتباطات در توئیتر گفته بود: اینکه مدیرانمان در توئیتر و سایر شبکه‌ های فیلتر شده حضور دارند، تصمیم شخصی است نه سازمانی. اینکه باشند و نباشند با اختیار خودشان است و ما محدودیتی برای آن‌ها ایجاد نکرده‌ایم.

زارع‌پور درباره موضع وزارت ارتباطات برای رفع فیلتر توئیتر هم گفته بود: این یک تصمیم‌ جمعی است و وزارت ارتباطات تنها یک رأی دارد که هر زمان از ما بخواهند، نظر خودمان را در قالب این رأی اعلام می‌ کنیم.

با توجه به موضع قبلی وزیر ارتباطات و حضور اخیر او در توئیتر، برخی از کاربران، احتمال رفع فیلتر توئیتر را پیش بینی کرده اند.

پست بعدی

شروع مداخله بانک مرکزی در بازار ارز

پ ژوئن 2 , 2022
اعتمادآنلاین| به دنبال اعطای اختیارات ارزی سران قوا به بانک مرکزی و ورود این بانک برای مدیریت بازار، قیمت ارز در بازار نزولی شد. به گزارش ایرنا، با اختیارات جدیدی که سران قوا به بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز دادند، قیمت‌ها در بازار آزاد ریزشی شده است. همچنین زمان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000