قدردانی ایروانی از پیام رهبر معظم انقلاب

اعتمادآنلاین|

محمد جواد ایروانی، معاون نظارت و حسابرسی دفتر رهبر انقلاب با ارسال پیامی، از ابراز محبت و همدردی حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب(مدظله)، رئیس جمهور و دیگر مسئولان و نهادها در پی درگذشت همسر ایشان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش فارس، در این پیام آمده است: غم از دست دادن همسری صبور و مادری پرهیزکار، فداکار و محب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام،‌ با ابراز لطف و محبت و همدردی دوستان و آشنایان، تا حدودی تسکین یافت.

لازم می‌دانم به طور ویژه از پیام محبت آمیز رهبر حکیم و فرزانه، ‌صمیمانه قدردانی نمایم، همچنین از اظهار لطف و پیامهای تسلی بخش ریاست محترم دفتر مقام معظم رهبری،‌ ریاست محترم جمهوری، معاون اول محترم رئیس جمهور و وزرا و اعضای محترم دولت، ‌ریاست و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، ریاست و اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، رؤسای محترم بانک مرکزی، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور و رؤسای و اعضای نهادهای انقلابی فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، خدماتی و اساتید محترم دانشگاهی و حوزوی و سایر شخصیت‌های حقیقی و حقوقی، دانشجویان عزیز و همه عزیزانی که با حضور در مراسم، تماس و ارسال پیام اظهار همدردی کرده‌اند،‌ صمیمانه سپاسگزاری می‌نماید.

برای همگان سلامتی، طول عمر با عزت و توفیق هر چه افزون تر در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و میهن عزیز و حضور در رکاب امام زمان(عج) را مسئلت دارد.

پست بعدی

بلند پروازی ارتش آلمان با خرید «60 بالگرد شینوک»

چ ژوئن 1 , 2022
اعتمادآنلاین| منابع رسانه‌ای عصر چهارشنبه به وقت تهران اعلام کردند که ارتش آلمان قصد خرید شماری بالگرد نظامی «شینوک-۴۷» از آمریکا را دارد. ​به گزارش فارس، به گزارش منابع خبری، وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که تا چندی دیگر ارتش آلمان به بالگردهای شینوک-۴۷ ساخت آمریکا مجهز می‌‌شود. قرارداد آلمان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000