تعارض منافع بلای جان متروپل و آبادان شد/ نماینده خوزستان: مسئولان پس از بروز حادثه هزینه تصمیمات غلط را پرداخت نمی‌کنند

اعتمادآنلاین|

مجتبی یوسفی، عضو مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به حادثه متروپل آبادان گفت: حوادثی نظیر حادثه ساختمان متروپل در آبادان نتیجه اتخاذ تصمیمات غلط و همچنین تعارض منافع در اتخاذ تصمیمات است.

به گزارش فارس، وی افزود: واقعیت این است که مدیران و مسئولان مربوطه پس از بروز حادثه هزینه تصمیمات غلط خود را پرداخت نمی‌کنند.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان اظهار داشت: در تبصره ۲ ماده ۲۴ قانون نظام مهندسی بین سال‌های ۹۵ تا ۹۷ یعنی در دوران وزارت آقای عباس آخوندی آمده بود که مالکان می‌توانند مهندس ناظر خود را چه در زمان طراحی و چه در زمان اجرای پروژه ساختمانی، انتخاب کنند.

یوسفی خاطرنشان کرد: دادن این قدرت انتخاب به مالک برای تعیین مهندس ناظر می‌تواند زمینه‌ساز فساد گسترده در اجرای پروژه شود.

وی افزود: درست است که در حادثه ساختمان متروپل در آبادان شاهد حضور گسترده گروه‌های امدادی از نقاط مختلف کشور بودیم و همگی برای کمک به مردم آبادان پای کار آمدند اما باید جلوی اینگونه حوادث گرفته شود و راهکار آن هم این است که جلوی تصمیمات غلط در این حوزه را بگیریم.

پست بعدی

رامبد جوان: برای برداشتن ماسک در «خندوانه» اجازه گرفتیم

چ ژوئن 1 , 2022
رامبد جوان می‌گوید تهویه‌ای بسیار قوی‌ در استودیوی «خندوانه» وجود دارد، همه حاضران دو یا سه دوز واکسن را زده‌اند و سقف استودیوشان بسیار بلند است و فاصله هم رعایت می‌شود و به همین دلیل اجازه پیدا کرده‌اند ماسک‌هایشان را بردارند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000