کلیه ساختمان‌های هلدینگ الباقی بازبینی خواهد شد

اعتمادآنلاین|

محمد خانچی معاون عمرانی استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از محل ریزش ساختمان متروپل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم آبادان و ملت شریف ایران اطمینان داشته باشند که تمام توان فنی و مهندسی موجود در استان و کشور برای عملیات آواربرداری و ایمن‌سازی در آبادان حضور دارند.

​به گزارش فارس، وی افزود: بهترین اکیپ‌های آتش‌‌نشانی کشور از داخل استان همچنین از استان‌های مختلف در متروپل مستقر و با شجاعت و جدیت تمام کار خود را انجام می‌دهند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه کلیه ساختمان‌هایی که شائبه‌هایی درباره آن‌ها وجود دارد بررسی می‌شود، گفت: با یک تیم فنی و تخصصی با نگاه کاملاً دقیق تمام ساختمان‌های هلدینگ عبدالباقی بازبینی و بررسی خواهد شد.

پست بعدی

وزیر خارجه فرانسه به اوکراین رفت

د مه 30 , 2022
اعتمادآنلاین| در شرایطی که حمایت‌های غرب از کی‌یف و فشارهای آنها علیه مسکو ادامه دارد، وزیر خارجه فرانسه به اوکراین سفر کرد. به گزارش فارس، «کاترین کولونا» وزیر خارجه جدید فرانسه که روز دوشنبه (امروز) خود را به اوکراین رسانده است، به «بوچا» در حومه شمالی پایتخت این کشور رفت. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000