یک سوم مردم اوکراین آواره و پناهجو هستند

اعتمادآنلاین|

نهادهای بین‌المللی شمار آوارگان و پناهجویان اوکراینی را حدود یک سوم جمعیت این کشور اعلام می‌کنند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری فرانسه، سازمان بین المللی مهاجرت و کمیساریای عالی پناهجویان سازمان اعلام کردند که بیش از هشت میلیون اوکراینی در خاک این کشور آواره هستند. به این تعداد ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار اوکراینی که از کشور گریخته‌اند افزوده می‌شود.

کمیساریای عالی پناهجویان سازمان ملل پیشتر اعلام کرده بود: بر پایه آخرین داده‌ها ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار پناهجوی اوکراینی از کشورهای همسایه خارج شده و خود را به دیگر کشورهای اروپایی رسانده اند. بیشترین تعداد پناهجویان اوکراینی در کشورهای غیرهمسایه در آلمان، جمهوری چک و ایتالیا هستند.

این درحالی است که هم اکنون سه میلیون و ۵۰۰ هزار پناهجوی اوکراینی در لهستان به سر می‌برند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، تا پیش از آغاز جنگ، ۳۷ میلیون نفر در مناطق تحت کنترل دولت این کشور زندگی می‌کردند و جمعیت این کشور را تشکیل می‌دادند.

پست بعدی

باران شدید در برزیل جان ۴۴ نفر را گرفت

د مه 30 , 2022
اعتمادآنلاین| دولت برزیل اعلام کرد باران های سیل آسا در شمال شرقی این کشور دست کم ۴۴ کشته و ده ها ناپدید برجای گذاشته است. به گزارش ایرنا از خبرگزاری فرانسه، "دانیل فریرا" وزیر توسعه منطقه‌ای در کنفرانس مطبوعاتی در مرکز ایالت پرنامبوکو برزیل گفت: ما به دنبال بارش شدید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000