ادن هازارد هنوز هم برای چلسی سودسازی می‌کند

اعتمادآنلاین|

رئال‌مادرید در شبی که فرصت های گلزنی زیادی روی دروازه لیورپول نداشت، با گل وینیسیوس جونیور در نیمه دوم برابر این تیم به برتری دست یافته و برای چهاردهمین بار لیگ قهرمانان را از آن خود کرد. ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید مانند اغلب مسابقات این فصل فرصتی برای درخشش در زمین پیدا نکرده و نتوانست در قهرمانی دراماتیک تیمش نقش آفرینی کند.

به گزارش خبرآنلاین، به‌نظر می رسد بندی در قرارداد انتقال ادن هازارد از چلسی به رئال‌مادرید وجود دارد که باشگاه اسپانیایی را مجبور به پرداخت ۱۵ میلیون دیگر برای این خرید ناموفق می‌کند.

ادن هازارد در تابستان سال ۲۰۱۹ و به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو راهی برنابئو شد، اما شرایط در سه فصل اخیر برای این ستاره بلژیکی به بدترین شکل ممکن پیش رفته و او اغلب بازی های رئال مادرید را از روی سکوها تماشا کرده است.

پست بعدی

وزیر صمت: خودرو گران نمی‌شود

ی مه 29 , 2022
اعتمادآنلاین| «سید رضا فاطمی امین» امروز یکشنبه در خاتمه بازدید از گروه خودروسازی سایپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صنعت خودروی ایران از نظر ظرفیت نیروی انسانی و زیرساخت‌های نصب شده، مناسب است. به گزارش ایرنا، وی افزود: این صنعت هرچند مسائل و چالش‌های زیادی دارد و از این بابت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000