خبر جدید وزیر کار درباره یارانه جاماندگان

اعتمادآنلاین|

حجت‌الله عبدالملکی گفت: از هفت‌ونیم میلیون نفری که یارانه دریافت نمی‌کردند، ۴ تا ۵ میلیون نفر آن‌ها بعد از ثبت‌نام، یارانه به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

به گزارش خبرآنلاین، وی ادامه داد: دهک دهم هم به‌دلیل غیرشفاف بودن اطلاعات اقتصادی خانوار مشمول یارانه نشدند که بسیاری از این افراد در سامانه حمایت درخواست بازنگری کردند و برای این افراد هم به‌صورت علی‌الحساب یارانه واریز شد.

او ادامه داد: تا شفاف شدن اطلاعات اقتصادی مشمولان این مبلغ قابل برداشت نیست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ۹۰ درصد مردم ایران مستحق دریافت یارانه هستند وهر ایرانی که جزو ۹۰ درصد باشد قطعاً حتی یک نفر هم حقش ضایع نخواهد شد و پول همه در حساب سازمان هدفمندی یارانه‌ها موجود هست.

وی تصریح کرد: اگر فردی در ماه‌های خرداد، تیر و یا مرداد مشخص شود که مستحقق دریافت یارانه است، پول ماه‌های قبل هم برای این فرد واریز خواهد شد.

پست بعدی

نوسان قیمتی در بازار خودرو ادامه دارد / تیبا ۲۱۳ میلیون تومان شد

ش مه 28 , 2022
اعتمادآنلاین| قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۷ خرداد ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه با تغییراتی همراه شد. به گزارش تجارت نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۷ خرداد ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است: پراید ۱۱۱ به ۲۰۴ میلیون تومان رسید. پراید ۱۳۱ نیز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000