تداوم عملیات آواربرداری در متروپل آبادان به صورت شبانه‌روزی

اعتمادآنلاین|

پیرحسین کولیوند با اشاره به این که محیط امدادرسانی با خطر ریزش ساختمان مواجه است، گفت: عملیات جست و جو، نجات و آواربرداری به صورت شبانه روزی در حال انجام است و هم ‌اکنون نیروهای امدادی ۲ پیکر دیگر را هم رها سازی کردند.

به گزارش ایلنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، وی افزود: تلاش می شود تا با حفظ سرعت در امدادرسانی نکات ایمنی نیز در دستور کار قرار گیرد تا امدادرسانی بدون آسیب صورت گیرد. در این عرصه تمامی ارگان ها و مجموعه ها در حال همکاری هستند و در زمینه تجهیزات و ادوات کمبودی وجود ندارد و عملیات با مدیریت وزیر کشور به خوبی پیش می رود.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر این که اولویت اول هلال احمر جست و جو و نجات است، ادامه داد: در کنار مردم و شهروندان هستیم تا عملیات جست و جو و نجات به صورت کامل صورت گیرد اما باید توجه داشت که با ماموریتی سخت و پیچیده مواجه هستیم.

پست بعدی

خطیب جمعه حیرفت: دشمن دنبال ترویج خیانت ، فحشا و بی بندوباری در خانواده و جامعه است

ج مه 27 , 2022
ایرنا نوشت: امام جمعه جیرفت در جنوب استان کرمان با اشاره به حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان خواهان نظارت بیشتر متولیان بر کیفیت فنی ساخت و سازها شد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000