ترفند غیراخلاقی برای جلب توجه همسر

اعتمادآنلاین|

فردی برای اینکه توجه همسرش را جلب کند نقشه‌ای غیراخلاقی کشید و سپس خودش با مراجعه به پلیس علیه متهم خیالی شکایت کرد.

به گزارش اعتماد آنلاین، در پی شکایت شهروند هرمزگانی مبنی بر مزاحمت پیج اینستا گرام برای خانواده او رسیدگی به پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

شاکی در اظهارات اولیه خود گفت: مدتی است فردی با ارسال مطالب کذب و توهین‌آمیز موجب سلب آسایش من و خانواده‌ام شده است و به همین دلیل از او شکایت دارم و می‌خواهم شناسایی و دستگیر شود.

با اقدامات فنی کارآگاهان سایبری، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و مشخص شد این فرد، در واقع خود شاکی است.

متهم وقتی تحت بازجویی قرار گرفت زیر بار این اتهام نرفت ولی پس از مواجهه ‌شدن با مستندات و مدارک جمع‌آوری‌شده از سوی کارشناسان به جرم خود اعتراف کرد و گفت: با توجه به مشکلات خانوادگی و بی‌توجهی همسرم به خانواده با ایجاد پیج و ارسال مطالب سعی در جلب توجه همسرم برای توجه بیشتر به خانواده را داشتم و با انتشار این مطالب می‌خواستم مشکلاتمان حل شود و فکر نمی‌کردم کسی بتواند مرا شناسایی کند.

بنا به این گزارش رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.

پست بعدی

نوسانات ارزی ناشی از اصلاح یارانه‌ها مقطعی است

ج مه 27 , 2022
اعتمادآنلاین| رحیم زارع با اشاره به نوسانات بازار ارز در پی اجرای طرح نظام پرداخت یارانه‌ها گفت: با توجه به حذف ارز ترجیحی نهاده‌های دامی و آزاد شدن قیمت این نهاده‌های، تقاضاها برای ارز جهت واردات این محصولات افزایش یافته که این موضوع منجر به نوسان در قیمت ارز شده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000