تلاش زهرا نعمتی برای حضور در المپیک پاریس

اعتمادآنلاین|

زهرا نعمتی درباره شروع تمریناتش برای مسابقات پیش رو، اظهار داشت: تمرینات بدنسازی را شروع خواهم کرد. البته من تغییراتی در تجهیزات تیروکمان داشتم و طی یک هفته آینده در زمین چمن کارم را شروع می‌کنم. برای به‌روز کردن تجهیزاتم از تجهیزات قبلی استفاده کردم، اما باید از اسپانسر هم کمک بگیرم.

به گزارش تسنیم، کماندار قهرمان پارالمپیک درباره اینکه قرار است با کدام مربی کار کند، گفت: فعلاً قرار است با ریاست فدراسیون جلسه بگذاریم تا ببینیم برای مربی باید چه کار کنم. فعلاً بدون مربی کارم را شروع می‌کنم. در دوره قبل ریاست شعبانی‌بهار پیشنهاداتی درباره مربی بود و حالا باید ببینیم چه می‌شود.

نعمتی در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به این سؤال که چرا مدت زیادی در تمرینات و مسابقات حضور نداشت، تصریح کرد: من زمان زیادی در مسابقات بودم و استرس زیادی داشتم، به همین دلیل تصمیم گرفتم استراحت خوب و کافی داشته باشم که بسیار هم تأثیرگذاربود. 12، 13 سال در حال تمرین بودم و دوست داشتم مدتی را استراحت کنم.

کماندار کشورمان درباره حضور در بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس، خاطرنشان کرد: برای المپیک دوست دارم باز هم تلاش کنم، اما برای پارالمپیک هنوز هیچ تصمیمی ندارم.

پاراکماندار کشورمان درباره تعویق بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو، یادآور شد: این تأخیرها به ضرر ورزشکاران خواهد بود و با این تعویق بسیاری از برنامه‌های ورزش دنیا تحت تأثیر قرار گرفت.

پست بعدی

اعلام نامزدهای بخش رقابتی جشنواره «سایه»/ هیات داوران معرفی شدند

چ مه 25 , 2022
اعتمادآنلاین| سیزدهمین دوره جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه «سایه» که از روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در سینما سپیده آغاز شد، چهارشنبه ۴ خردادماه با اهدای جوایز به برگزیدگان بخش رقابتی به کار خود پایان می‌دهد. به گزارش روابط عمومی و ارتباط با رسانه جشنواره ملی «سایه»، بهروز شعیبی، آزاده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000