دشمن منتظر است با هر شیوه‌ای جوانان ایران را به آینده ناامید کند

اعتمادآنلاین|

دریادار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیرو دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادواره سرداران و ۸۳ شهید هشت سال دفاع مقدس در شهر سردشت زیدون در جمع خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار شد بیان داشت: به نقطه‌ای رسیده‌ایم که امید همه جهانیان به ظهور روشن‌تر شده و ظهور نزدیک است چرا که وعده خداوند حق است و ما پیروز این میدان خواهیم شد.

سوم خرداد نقطه عطف تاریخی و بسیارمهم جمهوری اسلامی بود

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سوم خرداد نقطه عطف تاریخی و بسیارمهم جمهوری اسلامی بود که در عملیات بیت المقدس به ثمر نشست و خرمشهر قهرمان پیروز و آزاد شد.

فرمانده نیرو دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: این عملیات بسیار مهم بود و نباید فراموش کنیم که چه کار های بسیار بزرگی در این عملیات رخ داد.

دریادار تنگسیری افزود: در این عملیات بیش از بیست هزار مزدور عراقی در این شهر دفاع می کرد که پس از عملیات در شهر خرمشهر بیش از ۱۹ هزار نفر اسیر یا کشته شدند و اولین عملیاتی بود که پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع از خاک جمهوری اسلامی آزاد شد.

وی در جمع خانواده معظم شهدا در یادواره ۸۳ شهید سردشت زیدون خاطرنشان کرد: شهدا منتظر هستند که ببیند راه آنان، مسیر آنان و وصیت نامه آنان ادامه پیدا خواهد کرد ما باید به وصیت نامه شهدا مراجع کنیم چرا که این مردان بزرگ و ستارگان درخشان راه را برای ما نشان می‌دهند.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای زیدون با حضور سردار تنگسیری و جمعی از مسولان تجلیل شد.

پست بعدی

اوکراین بالاخره روزی عضو اتحادیه اروپا خواهد شد

چ مه 25 , 2022
اعتمادآنلاین| امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه، در اوایل ماه میلادی جاری پیشنهاد تشکیل یک «جامعه سیاسی اروپایی» را داد که ساختاری جدید برای تسهیل همکاری نزدیکتر با کشورهایی ایجاد می‌کند که به دنبال عضویت در اتحادیه اروپا هستند. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کلمان بُن وزیر اروپای فرانسه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000