بدهی پرسپولیس به استوکس، فردا بیشتر از امروز

اعتمادآنلاین|

بعد از صدرو حکم آنتونی استوکس در کمیته وضعیت فیفا، پرسپولیس این پرونده را به دادگاه CAS برد تا بلکه بتواند اندکی از مبلغ محکومیت را کم کند. با این حال بعد از تایید رای در دادگاه عالی ورزش، پرسپولیسی‌ها نتوانستند در موعد مقرر بدهی خود را به این بازیکن بپردازند تا پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه در ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ بسته شود.

به گزارش ایسنا، با وجود اینکه استوکس در زمان امضای قرارداد ۱۵۰ هزار دلار از قرارداد ۲۷۰ هزار دلاری خود را نقدا دریافت کرد، بعد از مدتی بدون دلیل موجه از ایران رفت و در شرایطی که همه انتظار داشتند پرسپولیس او را در مراجع قضایی فوتبال محکوم کند، مهاجم ایرلندی، پرسپولیس را محکوم به پرداخت ۸۶ هزار و ۳۳۳ دلار کرد.

در شرایطی که پرسپولیس تا پایان فصل فعالیتی در نقل‌وانتقالات نخواهد داشت و به همین خاطر عملا بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی تاثیری در فعالیت‌های این باشگاه ندارد اما گذشت زمان مبلغ بدهی را بیشتر می‌کند که این امر فقط به سود استوکس است. بر اساس حکم فیفا پرسپولیس باید ۵ درصد سود سالیانه هم به استوکس بدهد و به همین خاطر بدهی به این بازیکن تا به امروز ۹۲ هزار ۸۳۰ دلار برآورد شده است. این یعنی استوکس هر زور طلبش از پرسپولیس بیشتر می‌شود. در این میان نباید فراموش کرد که نرخ ارز نیز درحال رشد است و هرچه پرداخت بدهی استوکس طولانی‌تر شود قطعا به زیان پرسپولیس خواهد بود.

پست بعدی

لوازم خانگی قاچاق از بازار جمع می‌شود؟

س مه 24 , 2022
اعتمادآنلاین| بنا بر اعلام برادران رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز وزارت صمت" 15 خردادماه حداکثر زمانی است که واحدهای تولیدی باید به طرح شناسه کالا بپیوندند و از 15 خرداد تولید کالاهایی که شناسه و کد رهگیری ندارند، باید متوقف شود. علاوه بر این مرحله دوم طرح […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000