انفجار یک اتوشویی در میدان نوبنیاد

اعتمادآنلاین|

مجتبی خالدی در این‌باره اظهارکرد: در ساعت ١٣:۵٩ امروز یک مورد حادثه انفجار در یک اتوشویی واقع در میدان نوبنیاد به سامانه ١١۵ اورژانس اطلاع داده شد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه محل حادثه واقع در میدان نوبنیاد تهران سایت غربی شهرک چمران بود گفت:‌ بلافاصله پس اعلام حادثه چهار دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

خالدی اظهار کرد: تکنسین‌های اورژانس با حضور در محل به وضعیت حادثه‌دیدگان رسیدگی کردند، طی این حادثه سه تن دچار مصدومیت شدند که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

به گفته سخنگوی اورژانس کشور برابر گمانه‌زنی و حدس‌های اولیه، نشت گاز موجب وقوع این حادثه شده است اما علت اصلی از سوی کارشناسان مربوطه اعلام خواهد شد.

پست بعدی

تیم امداد و نجات آتش نشانی به آبادان اعزام می‌شود

د مه 23 , 2022
اعتمادآنلاین| علیرضا زاکانی عصر دوشنبه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اشاره به فرو ریختن ساختمان مترو پل آبادان نوشت: ‌اخبار حادثه ‎ساختمان متروپل شهر ‎آبادان سبب نگرانی افکار عمومی و به خصوص مردم عزیز خوزستان شده است، تیم زبده و حرفه‌ای امداد و نجات آتش نشانی شهرداری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000