اکثر سربازان کشته شده روسیه، بسیار جوان، فقیر و غیرروس هستند!

اعتمادآنلاین|

خبرگزاری فرانسه نوشت:

اکثر کشته های ارتش روسیه در حمله به اوکراین که تعداد آنها به هزاران نفر می رسد از جوانان کم سنی و سالی هستند که پیشینه فقیری دارند و بسیاری از آنها از اهالی اقلیت های نژادی در روسیه هستند.

خسارت روسیه در جنگ علیه اوکراین بیش از کشته های ارتش شوروی در حمله به افغانستان و اشغال این کشور بین سال های 1979 تا 1989 است. در این حمله، ارتش شوروی بیش از 15 هزار نظامی خود را از دست داد.

به نوشته سایت روسی مدیازونا، اکثریت افراد کشته شده 21 تا 23 ساله بودند و برخی از آنها هم به سن 20 سال نرسیده بودند. اکثر کشته شدگان از مناطق جنوبی روسیه از جمله منطقه مسلمان نشین قفقاز و منطقه مرکزی سیبری هستند.

"بافل لوزین" تحلیلگر در سایت خبری "ریدرل راشا" گفت تعداد زیادی از سربازان و افسران در نیروی زمینی روسیه از شهرها و روستاهای کوچک در این کشور هستند.

وی توضیح داد: شرایط عضویت در نیروی زمینی روسیه، بسیار سطح پایین است. سربازان آموزش دیده و آینده دار به دیگر نیروها از جمله نیروهای استراتژیک هوایی، هوافضا، نیروی موشکی و دریایی منتقل می شوند.

رسانه های محلی و کانال های تلگرام در منطقه داغستان روسیه، مملو از تصاویر تسلیت گویی مقامات به خانواده های نظامیان کشته شده است. داغستان در جنوب روسیه از جمله مناطق فقیر این کشور است.

پست بعدی

کیهان: رسانه های بیگانه پس از چند روز دروغ در باره آشوب های ایران، از رو رفتند

ش مه 21 , 2022
کیهان نوشت:رسانه‌های بیگانه وابسته به امپراتوری دروغ، پس از چند روز دروغ گویی درباره وقوع آشوب و اغتشاش در شهرهای ایران، از رو رفتند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000