بشار اسد در سفر به تهران به دنبال مشاوره از رهبری بود/ به نظرم یکی از محورهای مشاوره، بحث خروج نیروهای روسیه از سوریه بود+ ویدئو

اعتمادآنلاین|

محمدرضا باقری سفیر اسبق ایران در سوریه درباره سفر اخیر رئیس جمهور سوریه به ایران گفت: بشار در سفر اخیرش به‌دنبال مشاوره از رهبر انقلاب بود.

به گزارش انتخاب، محمدرضا باقری در برنامه دستخط گفت: در زمان سفارت خدمت حاج‌قاسم در تهران بودم گفت به بشار بگو چرا آن وسایل هنوز به لبنان نرفته است؟

وی افزود: رفتم و به بشار اسد منتقل کردم، او گفت:« بابام در این کوه‌ها این‌قدر راه به من یاد داده که آن وسایل را به موقع به لبنان برسانم» و ظرف ۴۸ ساعت آن وسایل را به لبنان رساند.

باقری در ادامه افزود: بشار اسد در سفر اخیر و دیدار با رهبر انقلاب می‌خواست شخصاً مشاوره بگیرد و بنظرم یکی از مهم‌ترین محورهای مشاوره او درباره خروج نیروهای روسیه از سوریه بوده است.

پست بعدی

دیتا در خدمت شهروندان و دولتمردان

ج مه 20 , 2022
اعتمادآنلاین| محمد آوخ- کنشگران اجتماعی مجموعه‌ای از ابزارها و روش‌ها را برای پاسخگو و مسئولیت پذیر کردن دولت در اختیار دارند. داده یا دیتا ابزاری متفاوت و مفید برای پاسخگو کردن دولت‌ها در دست کنشگران اجتماعی است. داده به مجموعه‌ای از حقایق یا شواهد گفته می‌شود که به منظور رسیدن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000