حرکت زشت بازیگر معروف چه بود؟ باید تو دهان «علی صادقی» زد

اعتمادآنلاین|

یاسر عرب، فعال حوزه کودکان نوشت:

۱. بله.. فیلم را دیدم و متاسفانه همین لقب زشت را ایشان به شوخی بر زبان آوردند!

۲. بله.. در کشوری که سخن از سرکوب، تظاهرات و دستگیری و فریاد و زاری نقل یومیه مردم شده این مسائل دیگر اهمیتی چندانی ندارد و واکنشی بر نمی انگیزد!

۳. بله.. نه این کودک آقا زاده حضرات بوده نه این هنرپیشه حاشیه خاص سیاسی دارد که نیروهای ارزشی لازم باشد تولید «سلام فرمانده» را قطع و واکنشی نشان بدهند!

۴. بله.. ایشان جزو مدافعین نظام سیاسی و سینه چاکان گفتمان انقلاب هم نبوده که اپوزسیون خارج و داخل وظیفه خود بداند نسبت به سخن قبیح ایشان واکنشی نشان بدهد!

۵. بله.. بالاخره عرصه طنز و طنازی در کشور ما با مسائل جنسی و شوخی های بند تنبانی و اشارات زیر نافی پیوند خورده و اینها هم که به ساختار سیاسی آسیبی نمی‌رساند که حساسیت زا باشد و حالا یک هنر پیشه طنز به یک کودک در یک مدرسه بگوید «چطوری سکسی؟» حالا مگر چطور می‌شود؟

۶. بله.. من اما اگر جای والدین این کودک یا مسئولین آموزش و پرورش بودم درس عبرتی به این هنرمند نازنین می‌دادم که دیگر زبان‌اش را به این راحتی به چنین لقب هایی به کودکان باز نکند!

پست بعدی

نمونه چشم‌نواز روحانیت، الگوی اعتدال و پارسایی

پ مه 19 , 2022
او در عالم سیاست رفتار و منشی خردورزانه داشت. منادی وحدت اعتدال و مدارا بود. عالم وارسته، دانا و بصیر، فقیه پارسا، انقلابی روشن ضمیر، روحانی خدوم و مردمی، سیاستمدار منادی وحدت و مدارا، امام جمعه‌ای دردمند و درد آشنا و دلسوز جوانان حضرت آیت الله امینی پس از عمری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000