بازداشت یکی از روسای ادارات بندرانزلی

اعتمادآنلاین|

اکبر سبحانی ضمن اشاره به بازداشت مدیر یکی از روسای ادارات شهرستان بندر انزلی اظهار کرد: این اقدام به لحاظ عدم اجرای قوانین مملکتی و ترک فعل صورت گرفته بود و با چنین اتهامی بازداشت و پرونده در حال انجام تحقیقات مقدماتی است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند مواردی که مربوط به تضییع حقوق عامه می‌شود را به سمع و نظر دستگاه قضا برسانند، تصریح کرد: دادستانی در این موارد ورود پیدا کرده و نسبت به اقداماتی که به دستگاه‌های اجرایی در راستای انجام تکالیف و وظایف قانونی مربوط می‌شود به صورت جدی موضوع را بررسی می کند و نتیجه را به سمع و نظر مردم خواهد رساند.

سبحانی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه مدیران و روسای ادارات از اجرای قانون مستثنی نیستند، گفت: دستگاه قضایی موضوع را پیگیری کرده و تخلف از قانون جزو خط قرمز دادستانی است و با مدیرانی که مرتکب ترک فعل می‌شوند برخورد قضایی قاطع خواهد شد.

دادستان بندرانزلی تصریح کرد: به مدیران تاکید می‌شود در راستای قانون و وظایف ذاتی خودشان حرکت کنند و از هرگونه توصیه ناحق و اجرای موارد غیرقانونی پرهیز کنند.

پست بعدی

سلطان عمان برای همکاری کشورش با ایران فرمان حکومتی صادر کرد

چ مه 18 , 2022
اعتمادآنلاین| «هیثم بن طارق» با صدور فرمان سلطنتی موافقتنامه همکاری حمل و نقل دریایی بین عمان و جمهوری اسلامی ایران را تایید کرد. به گزارش ایرنا، به نقل از خبرگزاری عمان، موافقتنامه همکاری در زمینه حمل و نقل دریایی بین دو کشور در تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۱۹ در تهران امضا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000