شهادت شاهدان؛ رازگشای مرگ مرموز جوان بوکسور

اعتمادآنلاین|

اختلاف با رفیق قدیمی چنان مرد ورزشکار را عصبانی کرد که دوست بوکسورش را با ضرباتی بیهوش کرد و باعث مرگ او شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، مردی جوان به نام کامران متهم است دو سال قبل دوست بوکسورش به نام روزبه را با ضربات مشت به قتل رسانده است. کامران با شکایت اولیای دم بازداشت اما بعد با وثیقه آزاد شد. هر چند او متهم به قتل غیرعمدی است اما اتهام را قبول نکرده و مدعی است مرگ روزبه به دلیل ضربه‌ای که او زده، نبوده است.

دو سال قبل خانواده روزبه به پلیس گزارش دادند که او در بیمارستان است و دوستش کامران با وارد کردن ضربه‌ای به سرش باعث شده تا روزبه به کما برود.

در حالی‌که کامران شناسایی و بازداشت شده بود، از بیمارستان خبر رسید روزبه جانش را از دست داده است.

خانواده روزبه به پلیس گفتند: روزبه و کامران در باشگاه ورزشی با هم روبه‌رو و درگیر شده بودند. ما وقتی از ماجرا باخبر شدیم که روزبه بیهوش بود. آن‌طور که متوجه شدیم کامران با وارد کردن ضرباتی بر سر روزبه باعث بیهوشی او شده بود. اورژانس روزبه را به بیمارستان رساند و بعد هم تحت عمل جراحی قرار گرفت. روزبه یک هفته بیهوش بود و بعد از یک هفته به دلیل خونریزی شدید مغزی جانش را از دست داد. ما شکایت داریم و خواستار مجازات کامران هستیم.

رد اتهام قتل

کامران در بازجویی‌ها اتهام قتل عمدی را رد کرد و گفت: من یک ضربه بیشتر به روزبه نزدم و همان ضربه هم به فکش برخورد کرد. من او را به عمد نکشتم و اتهام را قبول ندارم.

با تکمیل پرونده و ارسال آن به دادگاه کیفری استان تهران کامران پای میز محاکمه رفت.

در ابتدای جلسه رسیدگی، کیفرخواست علیه متهم خوانده و سپس اولیای دم در جایگاه حاضر شدند. آنها درخواست صدور حکم قصاص کردند و گفتند حاضر به گذشت نیستند.

در ادامه کامران در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من به صورت حرفه‌ای ورزش دفاع شخصی کار می‌کردم و سال‌ها بود که باشگاه می‌رفتم. روزبه هم بوکسور حرفه‌ای بود. ما سال‌های زیادی بود که با هم دوست و هم‌محله‌ای بودیم. روزبه همیشه مرا تحقیر می‌کرد؛ اما من سکوت می‌کردم که دعوایی نشود تا اینکه روز حادثه دوباره دم باشگاه آمد و حرف‌های تحقیرکننده زد.

متهم گفت: من خیلی ناراحت شدم اما چون در باشگاه بودیم باز هم سکوت کردم. روزبه دست‌بردار نبود او به من گفت بیا مبارزه کنیم. گفتم من با تو مبارزه نمی‌کنم. گفت این بار چاره‌ای نداری باید با من مبارزه کنی. باز امتناع کردم، اما یکدفعه حرف‌هایی زد و همین باعث شد عصبانی شوم و کنترل خودم را از دست بدهم. با مشت یک ضربه به فک روزبه زدم. او به زمین افتاد و بیهوش شد. بلافاصله او را به بیمارستان بردیم و جراحی شد؛ اما فایده‌ای نداشت و او جانش را از دست داد.

در این هنگام قاضی به متهم گفت: پزشکی قانونی اعلام کرده در سه قسمت جمجمه مقتول شکستگی وجود دارد، اینکه سه قسمت جمجمه با یک ضربه به فک بشکند غیرممکن است در این‌باره چه می‌گویی؟

متهم گفت: من فقط یک ضربه زدم و او روی زمین افتاد. شاید دلیل شکستگی سه قسمت در جمجمه زمین خوردنش باشد چون با سر به زمین افتاد.

قاضی گفت: یکی از شکستگی‌ها در قسمت آهیانه بوده است. طبق استعلامی که ما از پزشکی قانونی انجام دادیم شکستگی در قسمت آهیانه فقط بر اثر بخورد با یک جسم سخت ممکن است و اینکه یک مشت منجر به چنین وسعت شکستگی شود غیرممکن است.

متهم گفت: چنین چیزی ممکن نیست چون من یک ضربه به فک مقتول زدم. البته مساله‌ای هست که تا به حال نگفته‌ام. وقتی من به فک روزبه ضربه زدم او پرت شد. به بالا رفت و سپس به زمین کوبیده شد. شاید جمجمه در آن لحظه شکسته است. شاهدانی هستند که دیدند من یک ضربه بیشتر به فک روزبه نزدم.

در ادامه قضات رسیدگی به پرونده را به بعد موکول کردند تا شاهدان برای بیان جزئیات در دادگاه حاضر شوند.

پست بعدی

به اتهام سخنانش در کلاب‌هاوس / روحانی فعال در ستاد انتخاباتی رئیسی بازداشت شد

س مه 17 , 2022
تابناک نوشت : یک فعال سیاسی به‌دلیل اظهاراتش در کلاب‌هاوس بازداشت شده است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000