تلفات سیل شدیدِ برزیل به ۱۲۶ تن رسید

اعتمادآنلاین|

مقامات ایالتی برزیل تاکنون مرگ ۱۲۶ نفر را بر اثر حوادث مرتبط با سیل و بارندگی‌های شدید در شمال شرق این کشور تایید کرده اند.

به گزارش ایسنا، دولت محلیِ ایالت "پرنامبوکو" واقع در شمال شرق برزیل اعلام کرد که تا روز گذشته (پنج‌شنبه) تعداد قربانیان بارندگی های شدید هفته گذشته در شهر "رسیفی" و حومه آن به ۱۲۶ نفر افزایش یافته و دو شهروند دیگر نیز همچنان مفقود هستند.

حداقل ۹۳۰۲ نفر به دلیل بارش‌های بی‌وقفه که باعث جاری شدن سیلاب‌های ویرانگر و رانش زمین در رسیفی شد از خانه‌های خود آواره شده‌اند و این بارش‌ها همچنین ده‌ها خانه را در دامنه تپه‌ها مدفون کرد و بیشترین تلفات را در این منطقه برجای گذاشت.

آتش‌نشانان و سربازان ارتش در تلاش برای یافتن دو مفقود دیگر این حادثه هستند.

بنابر گزارش شینهوا، در مجموع ۳۱ شهرداری در پرنامبوکو به دلیل بارندگی های بی‌وقفه، وضعیت اضطراری اعلام کرده‌اند و تاکنون ۵۱ شهر از حوادث مرتبط با سیل خسارت دیده‌اند.

پست بعدی

تصاویر | دیدار رئیس جمهور با بازماندگان حادثه متروپل

ج ژوئن 3 , 2022
سید ابراهیم رئیسی که برای بازدید از محل حادثه متروپل به آبادان سفر کرده است، صبح امروز با حضور در منزل خانواده جلیلیان از بازماندگان این حادثه ضمن تسلیت، با آن‌ها گفت‌وگو کرد. منبع: ایرنا

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000