طوفان مرگبار در مینه‌سوتای آمریکا سه کشته برجای گذاشت

اعتمادآنلاین|

وزش بادهای سهمگین و گردباد در بخش‌هایی از میانه غربی ایالات متحده آمریکا، خسارات گسترده‌ای را برجای گذاشته است و مقام‌های این مناطق می‌گویند که آب‌ و هوای نامساعد در جریان هفته طوفانی به مرگ سه نفر دیگر منجر شده است.

به گزارش فارس و بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «اسپوتنیک»، «کریستی نوم» فرماندار ایالت «داکوتای جنوبی» در پی وقوع طوفان شدید، اعلام وضعیت اضطراری کرد و به مسئولان ایالتی دستور داد تا برای کمک به مناطق آسیب‌دیده نیرو و منابع ارسال کنند.

وی تصریح کرد که گزارش‌هایی از وارد آمدن خسارات به ۲۸ شهرستان دریافت شده است و دپارتمان دفتر ایمنی عمومی مدیریت امور اضطراری، یک مرکز عملیات اضطراری افتتاح کرده تا نوع واکنش‌ها و پاسخگویی به حوادث را با مقام‌های محلی هماهنگ کنند.

شدت طوفان در میانه غربی آمریکا به قدری بوده است که بسیاری از درخت‌ها از ریشه کنده شده‌اند و شاخه درختان و آوارها در سراسر خیابان‌ها پخش شده است و تیر برق‌هایی نیز در برخی مناطق داکوتای جنوبی سقوط کرده است.

آذرماه گذشته، طوفان سهمگینی شش ایالت آمریکا را درنوردید و شدت آن به اندازه‌ای بود که ۸۸ نفر جان خود را از دست دادند و صدها نفر دیگر زخمی شدند و خسارات زیادی بر جا ماند.

پست بعدی

زورگیری مسلحانه به‌دلیل رقابت عشقی

ش مه 14 , 2022
اعتمادآنلاین| دو زورگیر که با تهدید سلاح گرم درمحدوده پاکدشت اقدام با زورگیری، آدم‌ربایی و سرقت تلفن همراه جوان 20 ساله‌ای کرده بودند، رقابت عشقی را انگیزه خود از این جرم اعلام کردند. به گزارش اعتماد آنلاین، در پی شکایت جوانی 20 ساله به کلانتری 174 قیامدشت در خصوص آدم‌ربایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000