عکس‌هایی از عملیات نجات سگ بازیگوش از چاه 5 متری

اعتمادآنلاین|

یک قلاده سگ بازیگوش که به عمق یک حلقه چاه 5 متری سقوط کرده بود، با تلاش آتش‌نشانان نجات یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آتش‌نشانی تهران، بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام گزارشی درباره سقوط سگ بازیگوش به چاه عمیق ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت گروه امداد و نجات 7 را به بزرگراه فتح(مسیر غرب به شرق)، خیابان نیک پسندی رهسپار کرد.

عکس‌هایی از عملیات نجات سگ بازیگوش از چاه 5 متری

به گفته حمید شاداب فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزام‌شده به محل حادثه، یک قلاده سگ به عمق یک حلقه چاه 5 متری سقوط کرده بود که آتش نشانان بی‌درنگ پس از برپایی کارگاه در دهانه چاه، با استفاده از تجهیزات مخصوص خود را به عمق چاه رساندند و این حیوان که دچار مصدومیت جزئی شده بود را به سطح زمین انتقال دادند.

عکس‌هایی از عملیات نجات سگ بازیگوش از چاه 5 متری

شاداب گفت: آتش‌نشانان به منظور جلوگیری از بروز حوادث بعدی، دهانه چاه را پوشاندند و پس از انتقال این سگ به ایستگاه، به نگهداری و تیمار این حیوان پرداختند.

پست بعدی

تانیا جوهری: دخترم می‌گوید مردم یادشان رفته تو هم وجود داری

ج مه 13 , 2022
ایسنا نوشت: تانیا جوهری با بیان این که آخرین کار سینمایی‌اش فیلم «شیش و بش» بود و تقریبا ۱۲ سال است که کار نکرده‌ است می‌گوید به خیلی از مراسم‌ها دعوت می‌شود ولی جایی نمی‌رود و بیشتر در خانه‌ است. در یک دهه گذشته کمتر تانیا جوهری را دیده‌ایم. او […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000