صدای لئوناردو دی‌کاپریو مهمان شبکه دو می‌شود

صدای لئوناردو دی‌کاپریو مهمان شبکه دو می‌شود

چهارمین قسمت از «رخ‌به‌رخ»، چهارشنبه ۱۷ فروردین به هم‌صحبتی با افشین زی‌نوری صداپیشه، بازیگر و مجری که به دوبلور ثابت آثار لئوناردو دی‌کاپریو در ایران شهره است اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، افشین زی‌نوری در قسمت چهارم برنامه «رخ‌به‌رخ» در گفت‌وگو با امیرعلی دانایی از روند ورودش به عرصه بازیگری تا دوبله و اجرا خواهد گفت.

این صداپیشه جوان که با اجرای مسابقه «جادوی صدا» و «هوش برتر» علاوه بر صدا، چهره‌ای آشنا نیز برای مخاطب دارد به دوبلور ثابت آثار لئوناردو دی‌کاپریو در ایران شهره است.

او از سال ۱۳۶۸ با ایفای نقش یک نوجوان در سریال «آئینه» وارد عرصه هنر شد.

در «رخ‌به‌رخ» که همه بخش‌های استودیوی آن به صورت یک فضای باز برای بیننده آشکار است، امیرعلی دانایی گفت‌وگو با مهمان را از اتاق گریم شروع کرده و در میز گفت‌وگو ادامه می‌دهد. «استندآپ»، «آئینه» و «کافه رخ‌به‌رخ» از دیگر بخش‌های این برنامه است.

این برنامه کاری از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی احسان لهراسبی و نگارش یاسر حقیقی‌پور است که در ایام رمضان هر شب ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

تلخی های سال ۱۴۰۰

چ آوریل 6 , 2022
از آن‌جا که فقر پدیده‌ای اقتصادی است، به‌طور طبیعی در حوزه اقتصاد آثاری ویران‌گر برجای می‌نهد. این پدیده چنانچه به موقع شناسایی و نابود نشود، چون غده‌ای سرطانی گسترش یافته، جامعه را فرا می‌گیرد و به مرگ اجتماع می‌انجامد تلخی‌هایی هم داشتیم، که از بین همه‌ی تلخی‌ها آنی را که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000