واکنش علم الهدی به «مدح» او

واکنش علم الهدی به «مدح» او

ایسکانیوز از واکنش علم الهدی به «مدح» او خبر داد.

علم‌الهدی در واکنش به مدح صورت گرفته از خود گفت: اولا بنده از همگی شما عزیزان تشکر می کنم و از احساسات پر شور و پر هیجان شما سپاسگزارم، این شعری که آقای ژوییده گفته را باور نکنید (شعری که در مدح وی گفته شده) ایشان به ما لطف دارد و از قدیم هم دوست ما بوده است.

واکنش علم الهدی به «مدح» او

بیشتر بخوانید :

علی ایحال شما عزیزان خیلی محبت فرمودید من شایسته احساسات شما نیستم ولی این احساسات روی علاقه به پیغمبر و حضرت زهراست به هر حال شما به بنده لطف داشته و دارید منم وظیفه بشری ام هست که از محبت های شما تشکر کنم در عین حالی که خودم را به هیچ وجه لایق و شایسته این همه احساسات و عواطف ارزشمند شما عزیزان نمی دانم.

۲۱۲۱

پست بعدی

نماینده مجلس : این غربتی بی‌اصل و نسب کیست که به یک زن در پشت‌صحنه فیلم تعرض کرده / مسئولان نمی توانند ، بچه رزمنده‌ها ورود کنند

س آوریل 5 , 2022
خانه ملت نوشت : محمودوند گفت : اگر مسئولین ذیربط نمی توانند جلوی این کثافت ها را بگیرند بچه رزمنده ها و مدافع ناموس ملت ایران هستند. مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه مجلس شورای اسلامی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000