حکم جشنواره فیلم‌های ورزشی برای علی روئین‌تن

حکم جشنواره فیلم‌های ورزشی برای علی روئین‌تن

علی روئین‌تن، کارگردان و تهیه‌کننده سینما به عنوان مشاور دبیر و رئیس هیات انتخاب و داوران سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با حکم سیدمجتبی علوی دبیر و عبدالحمید احمدی رئیس شورای سیاستگذاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران، علی روئین‌تن نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما به عنوان رئیس هیات انتخاب و داوران سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی منصوب شد.

در این دوره علاوه بر فیلم‌های سینمایی، مستند (کوتاه و بلند)، داستانی (کوتاه و بلند)، فیلمنامه، پویانمایی، تیزر و نماهنگ تولید شده در فاصله سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰، آثاری با موضوعات روح المپیک و پارالمپیک، مفاهیم صلح و دوستی، ورزش همگانی و سلامت عمومی، ورزش و مبارزه با اعتیاد و بازی‌های محلی، بومی و عشایری می‌توانند در بخش ویژه ملی این رویداد شرکت کنند.

متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام تا اول خرداد به سایت رسمی جشنواره مراجعه کنند.

سیزدهمین دوره جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران تیر ۱۴۰۱ همزمان با هفته المپیک برگزار می‌شود.

۲۵۹۲۴۵

پست بعدی

مصوبه منع واردات خودرو تا چه زمانی اعتبار دارد؟ / نماینده مجلس پاسخ داد

س آوریل 5 , 2022
رویداد ۲۴ نوشت: رشیدی‌کوچی گفت: ورود مجمع تشخیص مصلحت نظام به موضوع، بیشتر تحت تاثیر شورای عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام است که واردات خودرو را با سیاست‌های کلی نظام در حوزه تولید، مغایر می داند. با وجود مصوبه مجلس یازدهم مبنی بر واردات ۷۰ هزار دستگاه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000