مهاجری : تعمدی در کار است که ماه خدا را از چشم خلق بیاندازند؟

مهاجری : تعمدی در کار است که ماه خدا را از چشم خلق بیاندازند؟

محمد مهاجری نوشت:کاش تلویزیون از برخی برنامه هایی که در کشورهای اسلامی پخش می کرد تقلید کند و عینا آنها را به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرانلاین، محمد مهاجری فعال اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت: دیشب تلویزیون ماتم سرا شده بود.هر چه مناجات و مداحی سوزناک می توانست پخش کرد. و همه اینها برای استقبال از ماه خدا بود. انگار فرارسیدن ماه رمضان، عذابی الیم بود که بر صداوسیما نازل شده بود. لابد قرار است همین حال و احوال تا آخر ماه رمضان ادامه یابد.
اینکه القا شود همه ما گناهکاریم و باید با گریه به مهمانی خدا برویم واقعا چه شوقی را برمی انگیزد؟ چه خدایی را ترسیم می کند؟

گریه و مناجات و انابه، از نوع ارتباطاتی است که هر شخص می تواند با خدای خویش داشته باشد. اتفاقا این انابه ها به نشاط روحی و درونی منجر می شود و انرژی بیشتری برای حضور در جامعه وتعامل با مردم پدیدار می کند. اما اینکه تلویزیون و رادیو تبدیل به غمخانه شودیعنی چه؟ تعمدی در کار است که ماه خدا را از چشم خلق بیاندازند؟

پاسخ محمد مهاجری به انتقادهای مسیح مهاجری از سریال «پایتخت» | خبرگزاری بین  المللی شفقنا

بیشتر بخوانید:

کاش تلویزیون از برخی برنامه هایی که در کشورهای اسلامی پخش می کرد تقلید کند و عینا آنها را به نمایش بگذارد.

این مکتب گریه که تلویزیون در ماه رمضان به راه انداخته ( به استثنای روز و شب های ضربت خوردن و شهادت حضرت امیر(ع) که همه آن را می پذیرند) جز ایجاد روحیه افسرده و فضای غمزده و نیز گریز از دین هیچ نانی برای کسی ندارد.

21217

پست بعدی

هجوم اومیکرون به چین؛ ثبت بیشترین موارد ابتلا بعد از موج اول همه‌گیری

ی آوریل 3 , 2022
ایسنا نوشت: مقامات چین از شناسایی ۱۳ هزار مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در این کشور خبر دادند که بیشترین موارد ابتلا از پایان موج اول شیوع بیماری در ووهان است. بنابر اعلام مقامات چین امروز (یکشنبه) ۱۳ هزار مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در این کشور گزارش شده که بیشترین میزان از زمان اولین موج همه گیری است. همچنین اکنون شانگهای به کانون شیوع کروناویروس در این کشور تبدیل شده است. نوع بسیار قابل انتقال کروناویروس موسوم به سویه اُمیکرون در بیش از ۱۲ استان چین گسترش یافته است و استراتژی "کووید صفر" را که تا ماه مارس به کاهش قابل توجه آمار روزانه مبتلایان منجر شده بود، تحت تاثیر قرار داده است. هرچند، شیوع مجدد بیماری امتحانی برای ارزیابی صبر مردم این کشور نسبت به اعمال محدودیت‌های سخت است، زیرا پکن به اعمال قرنطینه‌های هدفمند، غربالگریهای گسترده و محدودیت‌های سفر در شرایطی اقدام کرده که در بسیاری از نقاط جهان محدودیتهای کرونایی برداشته شده است. ماه گذشته ده‌ها میلیون نفر از ساکنان چین بار دیگر نوعی از قرنطینه را تجربه کردند که فعالیت آنان را مختل کرده و به اقتصاد کشور آسیب وارد کرده است. به گزارش فرانس ۲۴، کمیسیون ملی بهداشت چین در بیانیه ای اعلام کرد: روز یکشنبه ۱۳ هزار و ۱۴۶ مورد جدید ابتلا ثبت شده و هیچ مورد مرگ و میر جدیدی گزارش نشده است. ۲۳۳۲۳۳

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000