ویژه‌برنامه افطار شبکه یک، از فردا شب پخش می‌شود

ویژه‌برنامه افطار شبکه یک، از فردا شب پخش می‌شود

ویژه‌برنامه افطار شبکه یک با نام «دعوت» که از یکشنبه ۱۴ فروردین روی آنتن خواهد رفت، هر شب میزبان شخصیت‌هایی خواهد بود که داستان زندگی‌شان در قالب کتاب نوشته شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «دعوت» با تهیه‌کنندگی احسان نیلی و اجرای حجت‌الاسلام محمد برمایی، به عنوان ویژه برنامه افطار شبکه ۱ روی آنتن می‌رود.

«دعوت» که با حضور مهمانانی با محوریت کتاب پخش می‌شود، میزبان شخصیت‌هایی خواهد بود که داستان زندگی‌شان در قالب کتاب نوشته شده است.

تهیه‌کننده این برنامه، احسان نیلی و مجری آن، حجت‌الاسلام محمد برمایی است. همچنین علی بحرینی نویسنده و پیمان قانع طراح دکور است.

«دعوت» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک، از یکشنبه ۱۴ فروردین، هم‌زمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان، هر شب ساعت ۱۹ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

۵۷۵۷

پست بعدی

عواقب سیلی به کریس راک/ ویل اسمیت از اسکار کناره‌گیری کرد

ش آوریل 2 , 2022
ایسنا: در سایه حواشی مراسم اعطای جوایز اسکار ۲۰۲۲، ویل اسمیت اعلام کرد از عضویت در آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار کناره‌گیری کرده است. به گزارش هالیوود ریپورتر، این بازیگر ۵۳ ساله که در جریان مراسم اسکار ۲۰۲۲ به دلیل شوخی کریس راک، کمدین آمریکایی با ظاهر همسرش به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000