شوخی ساعد سهیلی با گروه ایران در جام‌جهانی قطر/ عکس

شوخی ساعد سهیلی با گروه ایران در جام‌جهانی قطر/ عکس

ساعد سهیلی با عکسی از فیلم «گشت ارشاد» که در آن خودش شلواری با پرچم آمریکا، پولاد کیمیایی شلواری با پرچم انگلستان و حمید فرخ‌نژاد شلواری چریکی به پا دارند، با ترکیب گروه ایران در جام جهانی قطر، شوخی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشخص شدن گروه ایران در جام جهانی فوتبال، واکنش‌ها و شوخی‌های زیادی را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برانگیخت که بازیگران سینما و تلویزیون هم در آن نقش داشتند.

ساعد سهیلی، بازیگر سینمای کشورمان هم با یک عکس ادیت شده از فیلم «گشت ارشاد» که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت، به استقبال تیم‌های هم گروه ایران در جام جهانی رفت.

تیم ملی ایران، بر پایه قرعه‌کشی دیشب، در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، در گروه دوم بازی‌ها با انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا (اسکاتلند و اوکراین/ ولز) رقابت خواهد کرد.

شوخی ساعد سهیلی با گروه ایران در جام جهانی قطر/ عکس

۵۷۵۷

پست بعدی

جام جهانی ٢٠٢٢ | خطر سیاسی هولناکی که از بیخ گوش تیم ملی ایران گذشت + عکس

ش آوریل 2 , 2022
یکی از کاربران فضی مجازی ، خوش شاسی سیاسی را یادآور شد که تیم ملی ایران را از خطر تعلیق نجات داد. بیشتر بخوانید : جواد ظریف گزینه هدایت تیم ملی شد! + عکس طنزپردازی سیاسی درباره ترگیب گروه ایران در جام جهانی ۲۱۲۱

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000