سورپرایز جدید بنز/ شاسی بلند تمام هیبریدی وارد می‌شود

سورپرایز جدید بنز/ شاسی بلند تمام هیبریدی وارد می‌شود

اقتصادنیوز نوشت: مرسدس مجموعه ای از جزئیات درباره نسل بعدی خودرو GLC خود را به همراه تصاویری اولیه منتشر کرد.

مرسدس بنز GLC SUV ۲۰۲۳ فقط هیبریدی و لوکس تر خواهد بود.

مرسدس مجموعه ای از جزئیات درباره نسل بعدی خودرو GLC خود را به همراه تصاویری از یک نمونه اولیه منتشر کرد.

نسل بعدی شاسی‌بلند کلاس GLC مرسدس بنز قریب‌الوقوع است و این شرکت «تصاویر جاسوسی» خود را از یک نمونه اولیه استتار شده در حال آزمایش زمستانی در Arjeplog، سوئد، منتشر کرد. تا اواخر سال جاری شاهد رونمایی کامل از کراس اوور بازطراحی شده نخواهیم بود، اما مرسدس در این باره جزئیات جدیدی را منتشر کرد.

ویژگی جدیدی درمورد استایل آن وجود ندارد، و به خوبی با دیگر مدل های اخیر مرسدس انطباق دارد. جلوپنجره بزرگ‌تر، چراغ‌های جلو و عقب LED باریک، سطح بدنه تمیزتر و خط پنجره‌ای رو به بالا که به ستون D کشیده شده.

مرسدس تایید کرد که موتور پایه GLC همان ۲.۰ لیتری توربوشارژ چهار خطی در کلاس C خواهد بود که دارای سیستم هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی با استارت/ژنراتور یکپارچه است و در مجموع ۲۵۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

تزریق بیش از ۵۷ هزار دز واکسن کرونا طی ٢۴ ساعت گذشته

ج آوریل 1 , 2022
بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، مجموع واکسن‌های کرونای تزریق شده در کشور به ۱۴۷ میلیون و ۶۴ هزار و ۸۹۷ دُز رسید. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۶۳ میلیون و ۹۲۹ هزار و ۷۷۸ نفر دُز اول، ۵۶ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۱۷۸ نفر دُز دوم و ۲۶ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۹۴۱ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند. بر این اساس، مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۷ میلیون و ۶۴ هزار و ۸۹۷ دُز رسید. همچنین در شبانه روز گذشته ۵۷ هزار و ۲۶۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. بیشتر بخوانید: تزریق بیش از ۱۳ میلیون دز سوم کرونا در کشور ۴٧۴٧

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000