پوستر جدید «شهربانو» رونمایی شد/ عکس

پوستر جدید «شهربانو» رونمایی شد/ عکس

پوستر جدید فیلم سینمایی «شهربانو» که تصویری از فرشته صدرعرفایی بر آن نقش بسته است، رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پوستر فیلم سینمایی «شهربانو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی، تهیه‌کنندگی پگاه احمدی و نویسندگی پژمان تیمورتاش منتشر شد. این فیلم از دهم اسفند سال گذشته در پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی به صورت آنلاین اکران شده است.

«شهربانو» اولین‌بار در سی‌ونهمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد و به‌تازگی نیز جایزه اول بخش فیلمسازان زن بیستمین جشنواره بین‌المللی داکا را از آن خود کرده است.

فرشته صدرعرفایی، بهناز جعفری، گلاره عباسی، سامان صفاری، محمد ولی‌زادگان، علی کیان‌ارثی، بهرنگ علوی و یوسف تیموری از بازیگران این فیلم هستند.

پوستر «شهربانو» را روژان ایرجی طراحی کرده است.

پوستر جدید «شهربانو» رونمایی شد/ عکس

۵۷۲۴۵

پست بعدی

اولین رئیس جمهور در کشاکش دو سازمان مجاهدین / عرب سرخی : اجازه ندادند دو جنگنده ، هواپیمای حامل بنی صدر و رجوی را سرنگون کنند

س مارس 29 , 2022
میژه نامه نوروزی «آگاهی نو» در گفت و گوی سرگه بارسقیان با فیض الله عرب سرخی ، عضو سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و فعالان و آگاهان رخدادهای ظهور و سقوط بنی صدر ، آن دوران را بازخوانی کرده است. مراسم اعلام موجودیت سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در ۱۶ فروردین ۱۳۵۸ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000