چرا مادر شهره سلطانی به او ایراد می‌گیرد؟

چرا مادر شهره سلطانی به او ایراد می‌گیرد؟

شهره سلطانی با ذکر خاطره‌ای گفت مادرش بسیار کتاب‌خوان است و حتی گاهی به‌خاطر نخواندن برخی از کتاب‌ها، به او ایراد می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هفتمین قسمت از برنامه «احوالپرسی» نوروزی، در روز هفتم فروردین با حضور شهره سلطانی (بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون)، ساعت ۱۸:۴۵روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

شهره سلطانی درخصوص سنت‌هایی همچون سفره هفت‌سین و نوروز گفت: «طبق سنت رسمی و قدیمی ایرانیان، من هرسال سفره هفت‌سین پهن می‌کنم و از بین اجزای این سفره، سبزه را دوست دارم چون برایم یادآور طبیعت است. همچنین از میان سنت‌های نوروز، دید و بازدید و عیدی دادن و عیدی گرفتن را دوست دارم چون کار ما به گونه‌ای است که مشغله کاری‌مان زیاد است و ایام نوروز فرصت بسیار خوبی برای دید و بازدید است؛ در مورد عیدی، من در سن پنج سال و نیم، خاله شدم و در هفت سالگی، عمه شدم و از همان موقع با اینکه سن‌ام کم بود ولی بزرگتر خواهرزاده و برادرزاده شدم. در نتیجه به افراد کوچکتر از خودم، عیدی می‌دهم و بخاطر سنت خوب هدیه دادن، به بزرگترها هم به مناسبت نوروز، هدیه می‌دهم ولی از سنتی که باید انجام شود و زیاد خوشم نمی‌آید خانه تکانی است.»

طبق روال برنامه‌های پیشین، چند تصویر نمایش داده شد که مهمان برنامه، نظر خودش را در خصوص عکس‌ها بیان کرد. او درخصوص رادیو گفت: «وقتی کوچک بودم رادیو را خیلی دوست داشتم و علاقه‌ام به رادیو، انگیزه‌ام برای رفتن به سمت موسیقی و نمایش بود چون قطعات نمایشی مثل «صبح جمعه با شما» و موسیقی‌ها را گوش می‌کردم و همه این‌ها باعث علاقه من به هنر شد. کلاً وسایل قدیمی را دوست دارم و از این دست یادگاری‌ها زیاد دارم.»

او پس از نمایش «عکس دوران کودکی خودش» گفت: «پدرم، ارتشی بود و برای همین هرکدام از بچه‌ها در یک شهر متولد شدند. من هم متولد بجنورد هستم و این عکس را با لباس کرمانجی از من گرفتند. من در دوران کودکی، خوش اخلاق نبودم و در این عکس هم اخم کرده‌ام.»

تصویر بعدی هم به مادر این هنرمند اختصاص داشت. او این عکس را با نام مادر قشنگم یاد کرد و گفت: «مادر من قلب قشنگ و بزرگی دارند و همه همکاران من، مادرم را دوست دارند. او خیلی خوش قلب است و با اینکه سن‌شان بالاست اما ارتباط خوبی با اطرافیان دارند. ایشان کتاب‌خوان هستند و گاهی به من ایراد می‌گیرند که هنوز فلان کتاب را نخوانده‌ای؟»

۵۷۲۴۵

پست بعدی

کارگردان «خانه امن»، یک بخش از «مسافران شهر» را می‌سازد

د مارس 28 , 2022
احمد معظمی، کارگردانی ۷ قسمت از سریال رمضانی «مسافران شهر» را بر عهده گرفت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «مسافران شهر»، ویژه ماه مبارک رمضان امسال، برای پخش از شبکه ۵ سیما در حال تولید است. این سریال که در ژانر ملودرام اجتماعی به معضلات روز جامعه می‌پردازد، نگاهی ویژه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000