رهبری حکم دادند / انتصاب تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) با

 رهبری حکم دادند / انتصاب تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) با

مهر نوشت : حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر را به تولیت آستان مطهر حضرت عبدالعظیم و همه متعلقات و بقاع وابسته به آن بقعه مبارک منصوب کردند.

رهبر معظم انقلاب در حکمی حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر را به تولیت آستان مطهر حضرت عبدالعظیم و همه متعلقات و بقاع وابسته به آن بقعه مبارک منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
جناب حجةالاسلام آقای حاج سیّدعلی قاضی‌عسکر دامت‌افاضاته
با طلب رحمت و مغفرت الهی برای متولی فقید آستان مطهّر حضرت عبدالعظیم سلام‌الله‌علیه حجةالاسلام آقای محمدی ریشهری که حقاً خدمات ماندگار و با ارزشی در طول این مسئولیت به انجام رسانیدند، جنابعالی را به تولیت آن بقعه‌ی مبارک و همه‌ی متعلقات و بقاع وابسته به آن منصوب میکنم. ادامه‌ی آبادانی آن حریم مطهّر، و رعایت آسایش زائران و گسترش فضای معنوی و معرفتی در آن، و حفظ حقوق مردم عزیز شهر ری، و ارائه‌ی خدمت به محرومان و مستحقان، عمده‌ی انتظارات اینجانب است. تشکر اینجانب را به همکاران صمیمی و پر تلاش مرحوم آقای ریشهری ابلاغ فرمائید.
والسلام علیکم و رحمةالله
سیّدعلی خامنه‌ای
۷ فروردین ۱۴۰۱

 رهبری حکم دادند / انتصاب تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) با

21212

پست بعدی

واژه‌ای که خواننده کره‌ای برای بازشدن بخت احسان علیخانی به او یاد داد

ی مارس 27 , 2022
یکی از شرکت‌کنندگان برنامه «عصر جدید»، به احسان علیخانی، واژه‌ای را به زبان کره‌ای یاد داد تا بخت این مجری باز شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی، شب گذشته (شنبه ۶ فروردین) میزبان اجرای گروهی موسیقی بود که یکی از اعضای آن، پدری ایرانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000