صرافان در اولین روز کاری قرن دلار را چند خریدند؟

صرافان در اولین روز کاری قرن دلار را چند خریدند؟

در اولین روز کاری قرن ، قیمت دلار در صرافی های بانکی نزدیک به هزار تومان افزایش را نسبت به آخرین روز کاری گذشته نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که قیمت هر دلار در بازار در آخرین روز کاری گذشته در میانه کانال بیست و چهار هزار تومان قرار داشت، هر دلار در اولین روز کاری قرن برابر با ۲۵ هزار و ۴۲۶ تومان فروخته شد که افزایشی قابل توجه را نسبت به آخرین روز کاری سال ۱۴۰۰ نشان می دهد.

افزایش قابل توجه قیمت دلار سبب شد بهای این ارز شاخص در بازار آزاد نیز رشدی مضاعف را تجربه کرده و هر دلار آمریکا رد بازار ازاد با گذر از کف مقاومتی ۲۶ هزار تومان در محدوده ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان بایستد.

قیمت دلار در اولین روز هفته در صرافی‌های بانکی در کانال ۲۵ هزار و ۴۲۶ تومان فروخته شد. نرخ خرید دلار از مردم در صرافی‌های بانکی نیز برابر با ۲۵هزار و ۱۷۳تومان گزارش شد. کف مقاومتی نرخ دلار در صرافی‌های بانکی برابر با ۲۵ هزار تومان اعلام شده است.به این ترتیب کف مقاومتی ۲۵ هزار تومان و سقف مقاومتی ۲۶هزار تومان گزارش شد.

بر اساس این گزارش، قیمت فروش هر یورو نیز در صرافی‌های بانکی ۲۸و ۶۱۲تومان و بهای خرید آن از مردم نیز برابر با ۲۸ هزار و ۳۲۷تومان گزارش شد.

۲۲۳۲۲۳

پست بعدی

پیام احمدی‌نژاد به مناسبت زادروز زرتشت : او کنار امام زمان می آید

ش مارس 26 , 2022
دولت بهار نوشت : احمدی نژاد در پیامی ششم فروردین ماه سالروز ولادت حضرت زرتشت را به عموم موحدان، آزادی خواهان، عدالت طلبان ‌و زرتشتیان جهان تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است : سلام برحضرت زرتشت، پیامبرالهی و سلام بر پیام مهربانی و انسانیت ، اندیشه ، گفتار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000