وزیر کشور با تبدیل ۲ روستا به شهر موافقت کرد

وزیر کشور با تبدیل ۲ روستا به شهر موافقت کرد

وزیر کشور در ابلاغیه‌های جداگانه‌ای با تبدیل روستاهای "شامکان" و "فرگ قلعه" واقع در استان خراسان رضوی به شهر موافقت کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در ابلاغیه احمد وحیدی به یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی آمده است: در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری و با توجه به مطالعات کارشناسی با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای "شامکان مرکز بخش شامکان شهرستان ششتمد" به شهر، موافقت می‌شود.
همچنین در این ابلاغیه تصریح شده است تاسیس و راه‌اندازی شهرداری موکول به صدور حکم بعدی خواهد بود.
وزیر کشور در ابلاغیه دیگری خطاب به استاندار خراسان رضوی آورده است: در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری و با توجه به مطالعات کارشناسی، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای "فرگ قلعه" مرکز بخش "فرح دشت" شهرستان کاشمر به شهر، موافقت می‌شود.
در این ابلاغیه تصریح شده است تاسیس و راه اندازی شهرداری، موکول به صدور حکم بعدی خواهد بود.

۲۱۲۱

پست بعدی

سرلشکر باقری : کاهش بیماری کرونا ، راهیان نور را افزایش داد

ش مارس 26 , 2022
فارس نوشت : رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آینده کشور با روایت درست دفاع مقدس تضمین می‌شود که موجب امنیت پایدار برای کشور است و در سایه امنیت پایدار توسعه و پیشرفت شکل خواهد گرفت. سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز در بازدید از یادمان شلمچه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000