فردای عروسی رفتم خانه و دیدم نیست/ ادامه داستان را در «سپند» ببینید

 فردای عروسی رفتم خانه و دیدم نیست/ ادامه داستان را در «سپند» ببینید

نمایش «قصه قرن» به نویسندگی و کارگردانی حامد شیخی که در خلاصه داستان آن آمده است «سال ۱۳۰۰ عروسی‌مان بود، فردای عروسی رفتم خانه دیدم نیست. دربه‌در دنبالش می‌گردم…» از فردا، یکشنبه هفتم فروردین اجرای خود را در تماشاخانه سپند از سر می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «قصه قرن» به نویسندگی و کارگردانی حامد شیخی در روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی، ۲۷ مارس ۲۰۲۰ برابر با ۷ فروردین ۱۴۰۱ طی مراسمی میزبان استادان و هنرمندان در تماشاخانه سپند می‌شود. همچنین به مناسبت این روز بلیط این نمایش با ۲۵ درصد تخفیف به تماشاگران فروخته خواهد شد.

حامد شیخی، حلما قربانی، پرهام صداقت، رویا شیخی، علی اسدیان، محمد منافی، بهزاد محبوبی، محمد واحدپرست، شهپر مشفقی، امیر فهادان، تداعی سعیدی‌فر، باقر عجملو، امیرحسین انصاری، ساغر بهنام، مهدی هنرسازان، علی اقبالی و سارا محبی بازیگران این نمایش هستند.

در خلاصه داستان این نمایش چنین آمده است: «سال ۱۳۰۰ عروسی‌مان بود، فردای عروسی رفتم خانه دیدم نیست. دربه‌در دنبالش می‌گردم…»

نمایش «قصه قرن» کاری از گروه هنری تندیس است و اجرای آن از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۱ هر روز ساعت ۱۹ در تماشاخانه سپند ادامه دارد.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

جنبش زنان افغان برای فردای بدون طالبان

ش مارس 26 , 2022
مینا نصر شاعر افغان در سالنامه شرق نوشت: اعتراضات مدنی زنان همواره با سرکوب و شلاق طالبان مواجه می شد؛ سیاستی که تأثیر عکس داد و جنبش های زنانه بیشتر و اعتراضات خیابانی گسترده‌تر شد. آنچه در گفت وگو و دیدار با زنان و دختران تظاهرات کننده در کابل دریافتیم، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000