کشف پیکر شهید با دست و پای بسته همراه جوراب و پوتین برند «تاف»

کشف پیکر شهید با دست و پای بسته همراه جوراب و پوتین برند «تاف»

همشهری آنلاین نوشت: فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین گفت : بسته بودن استخوان های دست و پا این شهید با سیم، نشان از اسارت و شکنجه این شهید توسط رژیم بعث عراق است.

سرهنگ علی زمانی فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: طی گشت زنی پرسنل تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه نزاجا در منطقه «باباهادی» از توابع کرمانشاه، پیکر یک شهید به همراه جوراب و پوتین با برند «تاف» که متعلق به رزمندگان ایرانی دوران دفاع مقدس است، کشف شد.

وی افزود: بسته بودن استخوان های دست و پا این شهید با سیم، نشان از اسارت و شکنجه این شهید توسط رژیم بعث عراق است.

کشف پیکر شهید با دست و پای بسته همراه جوراب و پوتین برند «تاف»

بیشتر بخوانید.

سرهنگ زمانی تصریح کرد: تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین در حال حاضر ماموریت پاسداری از مرزهای غرب کشور را بر عهده دارد.

این مسئول با اشاره به رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس بیان کرد: امنیت و آرامش امروز جامعه مدیون فداکاری ها و ایثارگری های رزمندگان دوران دفاع مقدس است و پرسنل تیپ ۱۱۶ شهید صفوی قزوین با ادامه راه شهدا و دفاع جانانه از مرزهای کشور، هیچگاه اجازه تعدی و تجاوز را به دشمنان به نظام و انقلاب نخواهد داد.

فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین خاطر نشان کرد: پیکر این شهید همراه با مدارک موجود به مراجع زیر صلاح جهت شناسایی و تشریفات قانونی منتقل شد.

۲۱۲۱۲

پست بعدی

غرق شدن گردشگران در ساحل قشم

ج مارس 25 , 2022
ایرنا نوشت: رییس اداره پزشکی قانونی شهرستان قشم گفت: از روز ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا روز چهارم فروردین سال جدید سه گردشگر بر اثر غرق شدگی در سواحل این جزیره جان باختند. دکتر محمدرضا اسلامی روز جمعه اظهار داشت: متاسفانه در مدت یادشده یک جوان بیرجندی، یک جانباز ۷۰ درصد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000