«احوالپرسیِ» نوروزی با سالار عقیلی

«احوالپرسیِ» نوروزی با سالار عقیلی

ویژه‌برنامه نوروزی «احوالپرسی» امروز، جمعه پنجم فروردین میزبان سالار عقیلی، خواننده موسیقی سنتی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ویژه‌برنامه نوروزی «احوالپرسی» که به مناسبت ایام نوروز، هر روز ساعت ۱۸:۴۵ روی آنتن شبکه دو می‌رود، میزبان سالار عقیلی می‌شود.

سالار عقیلی در«احوالپرسی» علاوه بر گفت‌وگو با مجری برنامه، ندا غفاری، پیرامون مسائل زندگی و کاری خود، دو ترانه نیز تقدیم مخاطبان خواهد کرد. در بخش پایانی برنامه هم مسعود روشن‌پژوه به اجرای مسابقه می‌پردازد.

سالار عقیلی فراگیری موسیقی را از ۸ سالگی با نوازندگی سازهای مختلف آغاز کرد. برادر و مادرش علاقه‌مند به موسیقی و مشوق او بودند و پدرش که وکیل دادگستری بود بیشتر به پیشرفت تحصیلی فرزند تمایل داشت. او به هنرستان موسیقی رفت و از همان‌جا تصمیم به یادگیری آواز گرفت و در طی بیش از پنج سال نزد صدیق تعریف به این کار پرداخت. عقیلی در ۱۸ سالگی و در جشنواره موسیقی فجر سال ۱۳۷۵، برای نخستین‌بار روی صحنه آمد و پس از این اجرا برای همکاری با ارکستر ملی به رهبری فرهاد فخرالدینی دعوت شد. او سابقه همکاری با ارکستر موسیقی ملی ایران، ارکستر سمفونیک اصفهان، گروه «دستان»، گروه «راز و نیاز» و ارشد تهماسبی را در کارنامه دارد و سرود «ایران جوان» را با اجرای ارکستر ملل خوانده‌ است.

این برنامه کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدجواد سیدمحسنی و اجرای ندا غفاری و مسعود روشن‌پژوه است.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

الله کرم : اصلاح طلبان هنوز حذف سیاسی کامل نشده اند / رقابت به داخل اصولگرایان کشیده می شود و طیف بندی درون اردوگاهی جدیدی شکل می گیرد

ج مارس 25 , 2022
منیبان نوشت: فعال سیاسی اصولگرا گفت: تخریب قالیباف از طریق فایل صوتی میتواند اساس آغاز نوعی رقابت سیاسی جدید باشد. حسین الله کرم، فعال سیاسی اصولگرا،درباره برخوردهای جناحی با موضوع جنگ میان روسیه و اوکراین گفت: از نظر استراتژیک، سیاسی و جناحی موضوع اوکراین بسیار مهم است. برای مثال اصلاح […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000