اجرای بیش از ۷۷۰ ماموریت امدادی توسط هلال احمر

اجرای بیش از ۷۷۰ ماموریت امدادی توسط هلال احمر

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه در ۶ روز گذشته حوادث ترافیکی ۲۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت،گفت:از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا پایان روز دوشنبه، اول فروردین‌ماه ۱۴۰۱ برای ۳هزار و ۸۹۷ نفر در سطح کشور ۷۷۳ مورد مأموریت‌ امداد و نجات انجام شده است.

به ‌گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، مهدی ولی‌پور اظهارداشت: گزارش طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۱ از چهارشنبه(۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰) تا دوشنبه(اول فروردین‌ماه ۱۴۰۱)، ۷۷۳ مورد میزان تمام مأموریت‌های امداد و نجات در سطح کشور است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۶۱درصدی بودیم.

وی گفت: میزان حوادث ترافیکی طی ۶ روز گذشته ۴۳۸ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد و حوادث کوهستانی ۳۳ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

ولی‌پور افزود: طی این مدت ۸۳ مورد حوادث جوی گزارش داده شده و به ۳هزار و ۸۹۷ نفر امدادرسانی انجام شده است. همچنین ۴۵۳ نفر عملیات نجات و انتقال به مناطق امن انجام شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر بیان کرد: طی ۶ روز گذشته ۳۴۶ نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند و برای یکهزار و ۳۴ نفر خدمات سرپایی انجام شده است. همچنین، یکهزار و ۷۹۷ نفر اسکان اضطراری داده شده‌اند.

وی گفت: عملیات نجات فنی ۸۲ مورد و مصدومان رهاسازی شده در سوانح ترافیکی ۹۴ نفر بوده است.

ولی‌پور افزود: بیشترین ماموریت امداد و نجات در استان‌ها مربوط به استان اصفهان با ۷۱ مورد، آذربایجان شرقی ۶۳ مورد و خوزستان با ۵۸ مورد بوده است.

بیشتر بخوانید:

انجام ۲۸ عملیات امداد و نجات توسط هلال احمر خوزستان

نجات ۶ مادر باردار از برف و کولاک ارسباران

47231

پست بعدی

تزریق بیش از ۱۴۶ میلیون دز واکسن در کشور

س مارس 22 , 2022
تاکنون بیش از ۵۶ میلیون و ۵۸۴ هزار نفر در کشور ۲ دوز واکسن کرونا تزریق کرده‌اند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۶۳ میلیون و ۷۶۹ هزار و ۱۳۶ نفر دوز اول، ۵۶ میلیون و ۵۸۴ هزار و ۶۶ نفر دوز دوم و ۲۵ میلیون و ۷۵۶ هزار و ۱۵۰ نفر، دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند. مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۶ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۳۵۲ دوز رسید. در شبانه روز گذشته ۳۱ هزار و ۵۳۶ دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. بیشتر بخوانید: نزدیک به ۲۶ میلیون ایرانی ۳ دز واکسن زده‌اند ۱۰ توصیه حیاتی در سفرهای نوروزی ۴۷۲۳۱

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000