از نجاری تا رانندگی اتوبوس؛ مشاغلِ خواننده شناخته‌شده پاپ

از نجاری تا رانندگی اتوبوس؛ مشاغلِ خواننده شناخته‌شده پاپ

محمد علیزاده، خواننده موسیقی پاپ از نجاری به عنوان شغل مورد علاقه‌اش و از رانندگی اتوبوس به عنوان سرگرمی دوران کودکی‌اش نام برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد علیزاده، خواننده موسیقی پاپ شب گذشته، دوشنبه اول فروردین مهمان «خندوانه» با اجرای رامبد جوان شد.

محمد علیزاده، در بخشی از این برنامه در پاسخ به سوال رامبد جوان که پرسید اگر خواننده نبودی، دوست داشتی چه کاره شوی، گفت: «نجاری و بوی چوب را خیلی دوست دارم و خیز هم برداشتم که این کار را انجام دهم اما پدرم، خدابیامرز، روحش شاد، نصیحتی می‌کرد و می‌گفت به کاری که در آن علم نداری ورود نکن چون قطعا بازنده می‌شوی و من هم متاسفانه هیچ‌وقت وقتی پیدا نکردم که علمش را کسب کنم.»

او ادامه داد: «در کودکی دوست داشتم راننده اتوبوس شوم. صدای اتوبوس هم درمی‌آوردم، در خانه‌مان یک پشتی داشتیم، پشتی را می‌گذاشتم، در قابلمه فرمان و گوشت‌کوب دنده بود. ما کرج زندگی می‌کردیم و من مسافر می‌زدم از کرج به میدان آزادی. اتوبوسمم هم قرمز بود.»

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

بازداشت مزاحمی که باعث اخراج همسر سابقش از کار شد

س مارس 22 , 2022
فارس نوشت: رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری یک مزاحم اینترنتی خبر داد که با ایجاد مزاحمت در شبکه‌های اجتماعی برای همسر سابق خود باعث سلب آسایش و در نهایت اخراج وی از محل کارش شده بود. سرهنگ «علی عباسی کسانی» در خصوص این خبر، اظهار داشت: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000