از کانون پرورش فکری تا طوطی؛ میزبانی ایتالیایی‌ها از ایرانی‌ها در بولونیا

از کانون پرورش فکری تا طوطی؛ میزبانی ایتالیایی‌ها از ایرانی‌ها در بولونیا

نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بولونیا با حضور ناشرانی از ایران از جمله طوطی، سوره مهر، پی‌نما، آژانس ادبی دایره مینا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و… از اول تا چهارم فروردین‌ ۱۴۰۱ در ایتالیا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پنجاه‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بولونیا با حضور جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا آغاز به کار کرد. این نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۴ مارس۲۰۲۲ (اول تا چهارم فروردین‌ ۱۴۰۱) به مدت چهار روز میزبان علاقه‌مندان به کتاب حوزه کودک خواهد بود.

در این نمایشگاه بیش از هزار ناشر از ۷۰ کشور، کتاب‌های مربوط به حوزه کودک را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

خانه کتاب و ادبیات ایران در مساحتی به متراژ ۳۲ مترمربع و با بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب از ناشران مختلف ایرانی در این دوره از نمایشگاه حاضر است. انتشارات طوطی، سوره مهر، پی‌نما، آژانس ادبی دایره مینا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و … از جمهوری اسلامی ایران برای عرضه آثار جدید و تبادل رایت با ناشران خارجی در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.

همچنین در پنجاه‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بولونیا، مصطفی خرامان و زهرا موسوی (نویسندگان گروه سنی خردسال و کودک و نوجوان) و لیدا طاهری (تصویرگر) نیز برای تبادل‌ نظر با سایر ناشران، بازاریابی محصولات فرهنگی، تبادل تجربیات و عقد قرارداد با ناشران و هنرمندان دیگر کشورها در این رویداد فرهنگی حاضرند.

نمایشگاه کتاب بولونیا هر سال در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع برگزار می‌شود و اعتبار بین‌المللی دارد؛ ناشران سراسر جهان با حضور در این رویداد فرهنگی علاوه بر عرضه کتاب در حوزه کودک، قراردادهای ترجمه و چاپ نیز منعقد می‌کنند.

شهر شارجه امارات متحده عربی مهمان ویژه پنجاه‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بولونیا است.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

قالیباف درگذشت ری شهری را تسلیت گفت

س مارس 22 , 2022
ایسنا نوشت: رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین ری‌شهری را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیمإِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ ارتحال عالم مجاهد و روحانی با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000