ترامپ، عامل دوری از فرزندانم

ترامپ، عامل دوری از فرزندانم

ایران در سالی که گذشت٬ شرایطی داشت که ایرانی‌ها شرمنده خود و خانواده‌های خود شدند.

مردم ایران در سال ۱۴۰۰ مثل همه سال‌های گذشته دیگر با انواع و اقسام گرفتاری دست و پنجه نرم کردند. این در حالی است که جامعه ما تحت هیچ شرایطی نباید به چنین وضعیتی دچار شود. در واقع باید ابتکارات بالا و برنامه‌ریزی‌ها دقیق باشد و همچنین با به‌کارگیری ابزارهای طبیعی بتوانیم صادرات و واردات بین‌المللی به درستی و بدون هیچ مانعی انجام بدهیم تا بتوانیم گره کور اقتصادی را بالاخره باز کنیم و در نتیجه مردم بتوانند نفسی به راحتی بکشند.

ایران در سالی که گذشت٬ شرایطی داشت که ایرانی‌ها شرمنده خود و خانواده‌های خود شدند. این اتفاق به قدری تلخ است که هم تلخی‌های دیگر را زیر سایه می‌برد و هم خوشکامی را به امری محال تبدیل می‌کند. البته این مساله کرونا هم مزید بر علت شد تا وضعیت مردم غیرقابل تحمل شود. مخصوصا برای کسی مثل من که در سن بالایی قرار دارد و به همین دلیل بیشتر از دیگران شاهد فوت دوستان و نزدیکان بودیم. آنهم در شرایطی که از هر عزیز از دست رفته خاطرات و یادگاری‌های ارزشمندی برجای مانده است.

تنها اتفاق مثبت سال گذشته این بود که بعد از چند سال دوری طاقت‌فرسا فرزندانم از آمریکا به تهران آمدند و دیداری تازه کردیم. یکی از آنها در خارج ماوریت دولتی دارد و دخترم هم به دلیل شرایط شغلی همسرش در آمریکا زندگی می‌کند که من به دلیل قانونی که ترامپ نوشته بود٬ در چند سال گذشته رفتن به پیش آنها را نداشتم. اینکه پدر و مادر برای مدتی طولانی از دیدار با فرزندان محروم باشند٬ مساله‌ای است که برای اشخاص که در سنین بالا قرار دارند٬ غیرقابل هضم است.

۲۱۲۱۱

پست بعدی

نگرانی از موج جدید کرونا پس از تعطیلات نوروزی

د مارس 21 , 2022
ایسنا نوشت: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بروز موج جدید کرونا پس از تعطیلات نوروزی را محتمل دانست. دکتر قباد محمدی با اشاره به پیش بینی افزایش موج سفرهای نوروزی گفت: طی دوسال گذشته به دلیل شیوع کرونا سفرهای نوروزی با محدودیت همراه بود، اما امسال پیش بینی می شود با افزایش سفرها مواجه شویم. وی افزود: در نوروز امسال محدودیت سفر تنها برای افرادی است که واکسن نزده و واکسیناسیون خود را کامل نکرده اند که خودروی این افراد بصورت اتوماتیک وار جریمه می شود. محمدی گفت: با توجه به موج سفرهای پیش رو و شیوع امیکرون در سطح جامعه، نگرانی ما از بروز موج جدید امیکرون پس از تعطیلات نوروزی است. وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در تعطیلات نوروزی گفت: مردم باید بدانند کرونا هنوز هست و ما با شیوع امیکرون مواجه هستیم و نیاز است که در تعطیلات نوروز از استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی غافل نشوند. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: نکته مهم دیگر بحث تکمیل واکسیناسیون است و از تمام افرادی که هنوز برای تزریق دوز دوم و یا سوم مراجعه نکرده اند در خواست داریم هرچه سریعتر برای این کار اقدام کنند. وی افزود: مراکز واکسیناسیون استان در ایام نوروز هم فعال هستند و از افراد که واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده اند تقاضا داریم حتما جهت تکمیل واکسیناسیون مراجعه کنند. محمدی با بیان اینکه بروز موج جدید کرونا پس از ایام نوروز محتمل است، گفت: تنها امید ما این است که با واکسیناسیون و رعایت پروتکل ها در این ایام، شدت پیک جدید را کمتر کنیم. بیشتر بخوانید: پلیس راهور: واکسیناسیون رانندگان با دوربین ثبت تخلف جاده‌ای کنترل می‌شود هچوم گردشگران نوروزی به بزرگترین جزیره خلیج فارس 47231

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000