معرفی چهار کتاب برای نوروز

معرفی چهار کتاب برای نوروز

ایرنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فرصت مطالعه را از مهمترین فواید تعطیلات نوروز عنوان کرد و چهار کتاب را برای مطالعه در این ایام معرفی و پیشنهاد داد.

محمد مهدی اسماعیلی شنبه شب- ۲۸ اسفند- در صفحه شخصی اینستاگرامی خود، تعطیلات نوروزی را فرصت مغتنمی برای مطالعه برشمرد و ۴ کتاب را برای مطالعه در این ایام معرفی کرد.

وی از مهمترین فواید تعطیلات نوروز را فرصت مطالعه عنوان کرد و گفت: دوست دارم چند کتابی که به نظرم مناسب برای خواندن همه اعضای خانواده است معرفی نمایم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه نوشت: کتاب کهکشان نیستی روایتی از زندگی عارف بزرگ آیت الله سید علی قاضی طباطبایی، رضا نام تا رضاخان اثر جدید هدایت الله بهبودی، تشریف رمان جذاب نوشته آقای عزتی پاک، مهاجر سرزمین آفتاب شرح زندگی مادر شهید ژاپنی خانم پامامورا (سبا بابایی) این چهار کتاب هستند.

۵۸۵۸

پست بعدی

نیویورک چه خبر بود؟ / قرار و مدار خزعلی برای استفاده از توان زنان ایرانی ساکن آمریکا

ی مارس 20 , 2022
ایرنا نوشت: انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بر بهره‌مندی از توانایی‌های زنان ایرانی ساکن آمریکا تاکید کرد. معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده که برای شرکت در شصت و ششمین نشست کمیسیون مقام زن در مقر سازمان ملل شرکت کرده بود، بامداد یکشنبه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000