سقوط آزاد طلا رقم خورد

سقوط آزاد طلا رقم خورد

هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز ۲۲ دلار و ۷۰ سنت ارزان شد و هزار و ۹۲۱ دلار قیمت خورد.

به گزرش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که طلا به عنوان یک پوشش تورمی در نظر گرفته می شود، به شدت به افزایش نرخ های بهره ایالات متحده حساس است که هزینه فرصت نگهداری شمش های غیر بازده را افزایش می دهد.

بسیاری از سرمایه گذاران و تحلیلگران بازار بر این باورند که از آنجایی که افزایش نرخ بهره اوراق قرضه و سایر سرمایه گذاری های با درآمد ثابت را جذاب تر می کند، پول به سمت سرمایه گذاری های با بازده بالاتر (مانند اوراق قرضه و صندوق های بازار پول) می رود و زمانی که نرخ ها بالاتر می رود از بازار طلا خارج می شود. بنابراین، هنگامی که فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش می دهد، باید ضعف در طلا را به دنبال داشته باشد.

و همین اتفاق نیز امروز در بازار طلا رخ داده است و هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز ۲۲ دلار و ۷۰ سنت ارزان شد و هزار و ۹۲۱ دلار قیمت خورد.

سقوط آزاد طلا رقم خورد

۲۲۳۲۲۷

پست بعدی

زلزله شدید در استان فارس/ گروه‌های امداد و نجات اعزام شدند

ش مارس 19 , 2022
تسنیم نوشت: دقایقی قبل زلزله‌ای به قدرت ۴.۸ ریشتر منطقه "دوبرجی" در استان فارس را به لرزه در آورد. دقایقی قبل زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۴.۸ در مقیاس ریشتر منطقه "دو برجی" استان فارس را به لرزه در آورد. این زمین‌لرزه که در ۱۷ کیلومتری منطقه دوبرجی رخ داده است ساعت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000