آمار بالای تلفات جاده‌ای در آستانه نوروز؛ ۱۰۷ نفر طی سه روز

آمار بالای تلفات جاده‌ای در آستانه نوروز؛ ۱۰۷ نفر طی سه روز

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره حوادث ترافیکی گفت: در سه روز اول اجرای طرح نوروزی ۱۰۷ نفر از هم وطنان ما در جاده‌های کشور به علت عدم رعایت مقررات رانندگی کشته شدند.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ شیرانی گفت: در برخی از محور استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، بارش برف و باران داریم. با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی این ناپایداری‌های جوی در روزهای آینده ادامه خواهد داشت و لازم است هم‌وطنانی که در مسیر جاده‌های شمالی، شمال غربی قرار می‌گیرند تجهیزات لازم همراه داشته باشند.

او در یک گفت‌وگوی تلویزیونی بیان کرد: ترافیک نیمه سنگینی در جنوب به شمال جاده کرج-چالوس وجود دارد و در جاده هراز در محدوده امامزاده هاشم ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود، بقیه محورها اصلی کشور باز است و تردد به صورت روان ادامه دارد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره حوادث ترافیکی گفت: متاسفانه تا این لحظه و در سه روز اول اجرای طرح نوروزی ۱۰۷ نفر از هم وطنان ما در جاده‌های کشور به علت عدم رعایت مقررات رانندگی کشته شدند که آمار بالایی است، هرچند به نسبت افزایش ۲۹ درصدی تردد در مدت مشابه سال گذشته باز هم آمار کشته‌ها کاهشی است ولی حتی یک نفر فوتی هم زیاد است. لذا جا دارد رانندگان تمام مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، از عجله و شتاب پرهیز کنند، چهار عمل اصلی شامل سرعت، سبقت غیرمجاز، خستگی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه که سبب ۸۲ درصد تصادفات می‌شود را رعایت کنند تا با دل خوش انشاالله سفر خوبی داشته باشند و سلامت به مقصد خودشان برسند.

۲۳۳۲۳۳

پست بعدی

تغییر رنگ‌بندی کرونایی کشور در آستانه نوروز؛ شهرهای پرخطر را بشناسید

ش مارس 19 , 2022
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روند ادامه دار کاهش تعداد شهرهای قرمز و افزایش شهرهای زرد و آبی در نقشه کرونایی کشور خبر داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از وبدا، بر اساس جدیدترین به روز رسانی ها، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز از ۹۹ به ۲۹ شهر کاهش یافته است. براساس آخرین تغییرات در نقشه رنگبندی شهرستان‌های کشور که از ۲۷ اسفند اعمال می‌شود؛ شهرستان‌های قرمز از ۹۹ به ۲۹ شهر کاهش یافت. ۱۲۶ شهرستان نارنجی، ۲۷۸ شهرستان زرد و ۱۵ شهرستان در وضعیت آبی هستند. همچنین تعداد شهرهای با وضعیت زرد و آبی، افزایش یافته است. در حال حاضر ۲۹ شهر دروضعیت قرمز، ۱۲۶ شهر نارنجی، ۲۷۸ شهر زرد و ۱۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. اسامی شهر پرخطر، نسبتا کم خطر و عادی در جداول زیر قابل مشاهده است: بیشتر بخوانید: چه کنیم تا در سال ۱۴۰۱ زندگی بهتر و سالم‌تری داشته باشیم؟ یک خبر نه چندان خوب درباره واکسن چینی سینوواک ۴۷۲۳۱

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000