سفر زیارتی رئیسی به قم و جمکران

سفر زیارتی رئیسی به قم و جمکران

مشرق نوشت: رئیس‌جمهور عصر امروز جمعه ۲۷ اسفندماه، جهت زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) و حضور در جشن میلاد امام عصر (عج) در مسجد مقدس جمکران به قم سفر کرد.

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه ۲۷ اسفندماه، جهت زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) و حضور در جشن میلاد امام‌عصر(عج) در مسجد مقدس جمکران، به قم سفر کرده است.

رئیس جمهور جهت ادای نماز و به‌جا آوردن آداب مسجد جمکران، در این مسجد مقدس نیز حضور یافت.

۲۱۲۱۲

پست بعدی

اعلام شهرهای جایگزین برای سفر در ۸ استان پرمسافر

ج مارس 18 , 2022
ایسنا نوشت: مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی شهرهای جایگزین برای سفر در هشت استان‌ پرمسافر و پرازدحام را اعلام کرد. مصطفی فاطمی گفت: بیش از ۸۰ درصد ظرفیت مراکز اقامتی استان‌های اصفهان، بوشهر، خراسان رضوی، فارس، گیلان، مازندران، هرمزگان و یزد رزرو شده است. برای همین، در هر یک از این هشت استان، شهرهای جایگزین را که هنوز ظرفیت اقامتی خالی دارند شناسایی کرده‌ایم. به گفته او، شهرهای آران و بیدگل، شهرضا و نجف‌آباد در استان اصفهان، تنگستان و عسلویه در استان بوشهر، نیشابور و سبزوار در خراسان رضوی، کنارک و دشتیاری در سیستان و بلوچستان، فیروزآباد، لار، مرودشت و کازرون در استان فارس، میناب، بندرلنگه و سیریک در استان هرمزگان و مهریز و بافق در استان یزد، با توجه به ظرفیت اقامتی خالی‌ای که دارند، پیشنهاد می‌شوند. فاطمی همچنین گفت: مراکز اقامتی تمام شهرهای دو استان گیلان و مازندران بیش از ۸۰ درصد رزرو شده‌اند، بنابراین شهر جایگزینی در داخل این دو استان اعلام نشده است. استان‌ها و مراکز پرمسافر شهرهای جایگزین برای اقامت و سفر اصفهان (اصفهان) آران و بیدگل، شهرضا، نجف‌آباد بوشهر (بوشهر) تنگستان، عسلویه خراسان رضوی (مشهد) نیشابور، سبزوار سیستان و بلوچستان (چابهار) کنارک، دشتیاری، سرباز فارس (شیراز) فیروزآباد، لار، مرودشت، کازرون هرمزگان (بندرعبارس، قشم، کیش) میناب، بندرلنگه، سیریک یزد (یزد) مهریز، بافق گیلان و مازندران (تمام شهرها پرمسافر) ندارد 4747

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000