بازداشت چند مدیر فاسد توسط وزارت اطلاعات

بازداشت چند مدیر فاسد توسط وزارت اطلاعات

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که دستگاه قضایی استان تسامحی با مدیران متخلف ندارد از بازداشت چند تن از مدیران استانی با تلاش سربازان گمنام امام زمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد طی مصاحبه‌ای، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت امام عصر(عج)، در خصوص بازداشت چند تن از مدیران استانی با تلاش سربازان گمنام امام زمان نیز توضیحاتی را بیان کردند.

نگین تاجی افزود: لازم می‌دانم ضمن تقدیر از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در خصوص بخشی از فعالیت‌های این عزیزان همیشه، صرفا طی سه ماه اخیر چند مورد فساد اداری در سطح استان توسط پرسنل محترم و صدیق اداره کل اطلاعات استان و سازمان اطلاعات سپاه استان کشف و با صدور دستورات ویژه قضایی از دادستانی مرکز استان با تحصیل ادله تکمیلی و سپس ارجاع پرونده به شعبه ویژه بازپرسی، مدیران مربوطه به عنوان متهم راسا جلب شدند و با تفهیم اتهامات انتسابی با قرارهای بازداشت موقت به زندان معرفی و اعزام شدند. پرونده این مدیران سریعا با صدور قرار نهایی و کیفرخواست جهت صدور حکم به محاکم کیفری ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید:

برخورد با ۱۱۱ گرداننده سایت شرط بندی و مراکز فساد در تهران

اروپا؛ اولین بهشت قاچاقچیان انسان

47231

پست بعدی

قیمت انواع پسته در بازار / کف قیمت کیلویی ١٩٠ هزار تومان

ج مارس 18 , 2022
میزان به نقل از رئیس اتحادیه صنف آجیل و خشکبار ایران نوشت: قیمت آجیل و خشکبار متناسب است و نسبت به سال گذشته افزایش قیمت را نداشته ایم حتی نسبت به شب یلدا ۱۰ درصد کاهش قیمت آجیل و خشکبار را داشته ایم. علیرضا ارزانی ممقانی در خصوص وضعیت عرضه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000