انتصاب قائم‌مقام و مدیران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

انتصاب قائم‌مقام و مدیران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

یاسر احمدوند، رئیس سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در احکام جداگانه‌ای «قائم‌مقام سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» و برخی از مدیران کمیته‌های این نمایشگاه را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یاسر احمدوند طی حکمی علی رمضانی را به عنوان قائم‌مقام سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب کرد.

در متن حکم یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خطاب به علی رمضانی آمده است:

«نظر به اهمیت برگزاری مطلوب نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان مهم‌ترین رویداد فرهنگی کشور و به منظور تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده، با توجه به بهره‌مندی جنابعالی از تجارب فرهنگی و اجرایی و به استناد آیین‌نامه برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، به موجب این ابلاغ به عنوان «قائم‌مقام سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام ارزشمند اسلامی و انجام وظایف مصوب بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی موفق و موید باشید.»

علاوه بر این با حکم معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد الهیاری(مدیر کمیته ناشران داخلی)، اسماعیل جانعلی‌پور(مدیر کمیته ناشران خارجی)، محمد علی مرادیان(مشاور رئیس و مسئول شورای نظارت و ارزیابی)، حسین صفری(مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی)، محمد خلج(مدیر کمیته اداری و مالی) و علیرضا اسماعیلی(مسئول هیات رسیدگی به تخلفات) نمایشگاه کتاب تهران شدند.

سی‌وسومین نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب تهران در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

۵۸۵۸

پست بعدی

از «خندوانه» تا «حیات وحش»؛ پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون

پ مارس 17 , 2022
مرکز تحقیقات صدا وسیما عناوین پربیننده‌ترین سریال‌های نمایشی و پرمخاطب‌ترین برنامه‌های سیما را در اسفند ماه سال جاری اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر پایه نظر سنجی‌های انجام شده، در نیمه دوم اسفند، پربیننده ترین سریال سیما « برف بی صدا می‌بارد» محصول شبکه سه سیما با ۲۴/۸ درصد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000