سومین سفر استانی رئیسی به خوزستان در شش ماه / رئیس جمهور به آبادان رسید

سومین سفر استانی رئیسی به خوزستان در شش ماه /  رئیس جمهور به آبادان رسید

تسنیم نوشت: رئیسی دو بار در ۵ شهریور و ۷ آبان یه استان خوزستان سفر کرده بود.

سید ابراهیم رئیسی با همراهی تعدادی از وزرای کابینه سیزدهم برای بازدید از منطقه آزاد اروند و همچنین حضور و سخنرانی در بین کاروان‌های راهیان نور مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب غرب استان خوزستان وارد فرودگاه آبادان شد.

سومین سفر استانی رئیس جمهور به استان خوزستان

بیشتر بخوانید:

این سفر رئیس جمهور به استان خوزستان که سومین سفر وی به این استان در عمر کمتر از ۸ ماهه دولت سیزدهم است با هدف بررسی مسائل منطقه آزاد اروند شامل شهرهای آبادان و خرمشهر و همچنین بازدید از شلمچه و حضور در جمع کاروان‌های راهیان نور صورت می‌پذیرد.

سید ابراهیم رئیسی، پس از تنفیذ حکم ریاست جمهوری تا کنون دو بار در تاریخ ۵ شهریور و ۷ آبان یه استان خوزستان سفر کرده است که امروز برای سومین بار به عنوان آخرین مقصد سفر استانی در سال ۱۴۰۰ وارد این استان شد.

۲۱۲۱۹

پست بعدی

ببینید | مخالفت صریح قالیباف با طرح موسوم به صیانت

پ مارس 17 , 2022
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در گفت‌وگو با مردم گفت : امروز فضای مجازی در زندگی مردم کاربرد فراوانی دارد. در همین فضا اخاذی‌های بزرگ هم اتفاق می‌افتد که نیاز به قانون دارد البته باید حواس‌مان جمع باشد که با زندگی مردم بازی نکنیم./صداوسیما دریافت 13 MB ۲۵۶۲۶۳

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000