معرفی مجریان «عیدانه عموپورنگ»‌

معرفی مجریان «عیدانه عموپورنگ»‌

«عیدانه عموپورنگ» از پنجشنبه ۲۶ اسفند با اجرای داریوش فرضیایی و سپند امیرسلیمانی به شبکه ۲ سیما می‌آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شبکه ۲ سیما امسال برنامه عیدانه عموپورنگ را از ۲۶ اسفند همزمان با نیمه شعبان با اجرای داریوش فرضیایی و سپند امیرسلیمانی روی آنتن می‌برد که هر کدام به فراخور زمانی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته میزبان حاضران در کلبه عمو پورنگ خواهند بود.

در این ویژه‌برنامه که تا تحویل سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت، علاوه بر دعوت از چهره‌های مطرح سینما، تئاتر، تلویزیون و همچنین خوانندگان محبوب کشور، نمایندگانی از بدنه مردم و جامعه و همچنین مشاغل اجتماعی مختلف نیز حضور خواهند داشت تا در کنار بازیگران مجموعه کلبه عموپورنگ و دیگر هنرمندان عیدانه‌ای برای مخاطبان تدارک ببینند.

عیدانه عموپورنگ از ۲۶ تا ۲۸ اسفند از ساعت ۲۱ تا حوالی ساعت ۲۳ پخش می‌شود و ۲۹ اسفند نیز بعد از اذان ظهر تا ساعات ابتدایی تحویل سال همراه مخاطبان شبکه ۲ خواهد بود.

۵۸۵۸

پست بعدی

کنایه مهاجری به وزیر نفت : معامله یک گونی پیاز در میدان تره بار از این شفاف تر است!  

چ مارس 16 , 2022
فعال سیاسی اصولگرا از شفاف نبودن قرارداد ۲۰ ساله توسعه نفتی پارس جنوبی انتقاد کرد. به گزارش خبرآنلاین، محمد مهاجری در توئیتی نوشت: در اوج ترقه بازی چهارشنبه سوری قرارداد ۲۰ ساله توسعه نفتی پارس جنوبی ( که ۹۰۰ میلیون بشکه نفت دارد) با حضور وزیر نفت امضا شده که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000