کنایه مهاجری به وزیر نفت : معامله یک گونی پیاز در میدان تره بار از این شفاف تر است!  

کنایه مهاجری به وزیر نفت : معامله یک گونی پیاز در میدان تره بار از این شفاف تر است!  

فعال سیاسی اصولگرا از شفاف نبودن قرارداد ۲۰ ساله توسعه نفتی پارس جنوبی انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، محمد مهاجری در توئیتی نوشت: در اوج ترقه بازی چهارشنبه سوری قرارداد ۲۰ ساله توسعه نفتی پارس جنوبی ( که ۹۰۰ میلیون بشکه نفت دارد) با حضور وزیر نفت امضا شده که نه معلوم است طرف قرارداد کیست و نه مبلغش چقدر است. معامله یک گونی پیاز در میدان تره بار از این شفاف تر است!

کنایه مهاجری به وزیر نفت : معامله یک گونی پیاز در میدان تره بار از این شفاف تر است!  

۲۱۷

پست بعدی

نحوه فعالیت بیمارستان‌های دولتی در عید اعلام شد

چ مارس 16 , 2022
سرپرست مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی دقیق، اجرا و نظارت کامل بر نحوه ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به بیماران در تعطیلات نوروز، گفت: فعالیت درمانگاه های خصوصی و خیریه شبانه روزی در تعطیلات نوروزی الزامی است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از وبدا، دکتر سلیمان حیدری سرپرست مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی دقیق، اجرا و نظارت کامل بر نحوه ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به بیماران در تعطیلات نوروز سال جدید، عنوان کرد: تعطیلات نوروزی سال 1401، با توجه به فعال بودن بیماری کرونا و کاهش محدودیت های کرونایی سفر نسبت به دو سال گذشته و پیش بینی افزایش مسافرت های نوروزی حائز اهمیت است. وی ادامه داد: برهمین اساس ضرورت دارد حوزه های نظارتی معاونت درمان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی نسبت به پیش بینی و برنامه ریزی لازم به منظور مدیریت و اعمال برنامه های نظارتی لازم بر اساس تغییر در حجم مسافرت های نوروزی و به تبع آن میزان بار مراجعه بیماران به مراکز تشخیصی و درمانی و یا افزایش بیماران کرونایی منطبق با چارچوب اعلامی طرح سلامت نوروزی اقدام کنند. ضرورت حفظ کامل ظرفیت کاری بخش های اورژانس در تمام بیمارستان های دانشگاهی و غیردانشگاهی حیدری با بیان اینکه دستورالعمل مذکور به تمام بیمارستان های دانشگاهی و غیردانشگاهی، درمانگاه ها و سایر مراکز تشخیصی و درمانی درگیر در طرح سلامت نوروزی ابلاغ شده و بر اجرای کامل و دقیق آن تاکید شده است، تصریح کرد: حفظ کامل ظرفیت کاری بخش های اورژانس، ویژه CCU/ICU/NICU/PICU و دیالیز در تمام بیمارستان های دانشگاهی و غیردانشگاهی از جمله خصوصی، خیریه و عمومی غیردولتی و نظارت جدی بر فعالیت آنان ضرورت دارد. سرپرست مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت در ادامه پیش بینی لازم به منظور افزایش بخش های غیرفعال در صورت مواجهه با افزایش بار مراجعه بیماران و نیازمند تخت بستری بالاخص در صورت افزایش مراجعه بیماران کرونایی را ضروری دانست و گفت: فعالیت تمامی درمانگاه های خصوصی و خیریه شبانه روزی در ایام تعطیلات نوروزی الزامی بوده و هرگونه کاهش فعالیت و یا تعطیلی موسسات مذکور باید با هماهنگی و تایید معاونت های درمان دانشگاه های علوم پزشکی انجام پذیرد. وی تصریح کرد: بخش های پاراکلینیک بیمارستانی مانند آزمایشگاه، مراکز تصویربرداری و داروخانه ها به صورت شبانه روزی فعال و کاهش فعالیت و یا توقف فعالیت آنها باید با هماهنگی معاونت درمان با اعلام آمادگی فعالیت در مواقع ضرور انجام پذیرد. به گفته حیدری، برنامه ریزی به منظور حضور فعال متخصصین و فوق تخصص های مربوطه جهت تعیین تکلیف بیماران به ویژه در بیمارستان های آموزشی الزامی است. سرپرست مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت در ادامه با تاکید بر پیش بینی و تامین دارو، تجهیزات و سایر اقلام و ملزومات پزشکی، از الزام واحدهای پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در دانشگاه ها و مراکز تشخیصی و درمانی فعال و شکایات مردمی با قید فوریت و تا رفع مشکل خبر داد. بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی در پایان بیان کرد: بیمارستان ها و مراکز تشخیصی و درمانی، ملزم به همکاری با بازرسان و ناظران وزارت متبوع و همکاران نظارتی آن معاونت خواهند بود. بیشتر بخوانید: انتقال بیمارستان کودکان تبریز به بیمارستان مردانی آذر آغاز شد ۴٧۴٧

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000