«قند پهلو»، شیرینی نوروزی شبکه آموزش

«قند پهلو»، شیرینی نوروزی شبکه آموزش

فصل تازه برنامه «قند پهلو» به کارگردانی امیر قمیشی و مجری‌گری رضا رفیع در حال ضبط است و در نوروز هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ضبط فصل جدید مسابقه «قندپهلو»، محصول شبکه آموزش، به‌تازگی آغاز شده است. این برنامه در ۱۳ قسمت تولید می‌شود تا در نوروز هر شب روی آنتن برود.

«قند پهلو» مسابقه‌ای ادبی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر قمیشی و با محوریت شعر طنز است که در سال‌های گذشته میزبان چهره‌های فرهنگی و ادبی مختلفی بوده است. بهاالدین خرمشاهی، سیدعلی موسوی گرمارودی، یوسفعلی میرشکاک، زنده‌یاد ابوالفضل زرویی‌نصرآباد و محمد صالح‌علاء از جمله این چهره‌ها به عنوان مهمان و داور بوده‌اند.

ناصر فیض و شهرام شکیبا در مقام داور و رضا رفیع به عنوان مجری فصل‌های مختلف این برنامه را همراهی کرده‌اند و حالا در آستانه نوروز ۱۴۰۱ فصل جدید این برنامه کلید خورده است، تا دوباره در آن شاعران با هم رقابت کنند.

این مجموعه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه آموزش روی آنتن می‌رود و تکرار آن ساعت ۱۵ روز بعد پخش خواهد شد.

۵۷۵۷

پست بعدی

فرمان ویژه رئیسی درباره قیمت‌گذاری اقامتگاه‌ها و بلیت‌های نوروزی

د مارس 14 , 2022
باشگاه خبرنگاران نوشت: حجت‌الاسلام رئیسی گفت: بر قیمت بلیت وسایل نقلیه هوایی، ریلی و جاده‌ای و اقامتگاه‌ها، نظارت دقیق داشته باشید تا در حق مردم اجحاف نشود. رئیس‌جمهور این دستور را در جلسه هیات دولت و باتوجه به ایام پایان سال و آغاز مسافرت‌های نوروزی به دستگاه‌های مربوط بویژه وزارت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000